بازیگر سینما و تلویزیون گفت: نهایتا مسئولان به سینما به عنوان یک نهاد اقتصادی نگاه می کنند یعنی برای سینما اصلا تعریف فرهنگی و شاخصی قائل نیستند ذهنشان به آنجا نمی رسد.
کد خبر: ۸۷۶۵۲۸۴
|
۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰
جهانگیر الماسی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: فعلا بیکار هستم اکثر بازیگران همین وضعیت را دارند سینمای ما سینمای خودرو است و طراحی، نقشه، استراتژی و هدف مشخصی ندارد.

وی افزود: نهایتا مسئولان به سینما به عنوان یک نهاد اقتصادی نگاه می کنند یعنی برای سینما اصلا تعریف فرهنگی و شاخصی قائل نیستند ذهنشان به آنجا نمی رسد.

بازیگر سینما و تلویزیون تصریح کرد: بخشی از این مسئولینی که در حوزه فرهنگی هستند به سلیقه خود و برای حفظ موقعیت های سیاسی، گروهی و فرقه ای و منافع مادی خودشان جایگاه های ویژه ای را برای نزدیکان و دوستان خود فراهم می کنند که موقعیت خود را مستحکم کنند و در این مسیر طبیعتا عده ای قربانی می شوند.

الماسی اظهار داشت: متاسفانه آن شکلی که برای این مملکت بعد از انقلاب طراحی شده بود مد نظر برخی از این آقایان نیست اینها با یک نوع مدیریتی که بیشتر در آمریکا و اروپا تدریس می شود و در جهت منافع فردی خودشان است گام بر می دارند.

ارسال نظرات