طرح تعریض خیابان سعدی از سال 86 آغاز شده و تاکنون 60 پلاک با مبلغی بالغ بر 400 میلیارد ریال از شهروندان خریداری و توسط شهرداری تملک شده است .
کد خبر: ۸۷۶۵۲۸۲
|
۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰

به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان،‌ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری سمنان، طرح تعریض خیابان سعدی از سال 86 آغاز شده و تاکنون 60 پلاک با مبلغی بالغ بر 400 میلیارد ریال از شهروندان خریداری و توسط شهرداری تملک شده است .

آخرین ملک باقیمانده، ملک واقع در ضلع شال شرقی چهار راه صاحب الامر می باشد .که از آن زمان در ادوار مختلف مدیریت های شهری بنابر تکالیف هر یک از شهرداران وقت پی گیری های متعددی را برای به توافق رسیدن با مالک این ملک انجام دادند اما رایزنی ها به نتیجه نرسید. در دوره مدیریت شهری فعلی پس از جلسات و مذاکرات فروان و علیرغم میل باطنی شهرداری موضوع را با لحاظ نمودن ماده 8 قانون به مراجع قضایی ارجاع داد که در این خصوص با واریز مبلغ 5 میلیارد و 300 میلیون ریال تعیین شده از سوی هیات کارشناسی رسمی دادگستری به صندوق اداره ثبت سمنان از حدود چهار ماه پیش اقدام و در پی ان با پی گیری های صورت گرفته متراژ در طرح از ملک مورد اشاره در چند روز اخیر توسط دادستان شهرستان سمنان قسمتی از عرصه و اعیان ملک مذکور به نام شهرداری سمنان منتقل شد و هم اکنون پی گیر تخلیه و تخریب آن می باشد .

ضمن اینکه مالک ملک مذکور اعتراض خود را از حسین موسوی شهردار سمنان کتبا به وزارت کشور ارائه نموده که در این خصوص مدیریت شهری بدون توجه به این بداخلاقی ها پی گیری های لازم را معمول داشته و امید است ظرف چند روز آینده پس از سیر مراحل قانونی ملک مذکور تخریب و در جهت احقاق حقوق شهروندان گام برداریم.


ارسال نظرات
پر بیننده ها