واکنش عباسی به اظهارات توهین آمیز وزیر بهداشت در گفتگو با«بسیج»:
نماینده مجلس در واکنش به اظهارات توهین آمیز وزیر بهداشت گفت: بهتر است وزیر بهداشت مشکلات حوزه بهداشت و درمان را به صورت دقیق و ریشه ای بررسی و برای آن راهکار پیدا کنند.
کد خبر: ۸۷۶۵۲۶۲
|
۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶

اسد الله عباسی نماینده مردم رودسر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در واکنش به اظهارات توهین آمیز وزیر بهداشت مبنی بر اینکه " خدا پدر آقای روحانی را بیامرزد که زمانی که مردم به آن رأی دادند آرامش در کشور برقرار شد و امیدوارم ائمه جمعه زحمت روانپزشکان را زیاد نکنند"گفت:به راه انداختن بحث های سیاسی و اجتماعی غیر منطقی درست نیست، در حال حاضر ما معضلات اجتماعی و روانی در جامعه داریم اما توصیه و حرف های ایشان به این لحن شایسته نبود.

وی افزود: بهتر بود وزیر بهداشت مسئولان را به کاهش تنش ها آن هم با حرف های احترام آمیز دعوت می کرد نه اینکه با این لحن ائمه جمعه و دیگر مسئولان را خطاب کنند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: به نظر می رسد باید برای مشکلات و پدیده های روانی و آسیب های اجتماعی فکری شود، مشکل اشتغال، تولید و اقتصاد را باید حل کرد اگر می بینیم اوضاع جامعه ما به نحوی است که مشکل ایجاد کرده و درصد اختلالات روانی و روحی بالا رفته پاسخگوی آن دولت است نمی توان گفت دولت آرامش را به جامعه آورده است و از طرف دیگر شاهد افزایش مشکلات در بیشتر حوزه ها باشیم.

عباسی بیان داشت: باید برای مشکلات موجود در حوزه بهداشت و درمان و سلامت جسم و روح مردم فکر اساسی شود و راهکارهای مناسب و عوامل مشکلات سلامت مردم را به صورت دقیق و علمی بررسی کرد.

نماینده مردم رودسر در مجلس در خاتمه اظهار داشت: وزیر بهداشت تحت فشار اشخاص حقیقی وحقوقی و انتقاد هایی که افراد به ایشان دارند این حرف ها را می زند، امیدوارم منظور ایشان توهین به ائمه جماعات و دیگر مسئولان نباشد بهتر است مشکلات حوزه بهداشت و  درمان را به صورت دقیق و ریشه ای بررسی و برای آن راهکار پیدا کنند.

ارسال نظرات