در آخرین سال از عمر دولت یازدهم محقق می‌شود

چهارمین قطب صنعت کشور؛ آخرین ایستگاه سفر هیئت دولت

استان مرکزی در حالی به استقبال هیئت دولت می‌رود که مردمش با انبوهی از مشکلات بهداشتی، بیکاری، اقتصادی، آلودگی، تعطیلی کارخانجات و... چند سالی دست و پنجه نرم می کند.
کد خبر: ۸۷۶۵۲۰۲
|
۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ فردا دوم آبان‌ماه پایان انتظار مردمی است که در این مدتی که از عمر دولت می‌گذرد چشم به راه تدبیری بودند تا بتواند گره از مشکلات این استان باز کند.

انتظاری که بیش از 9 ماه به طول کشید؛ در نیمه نخست بهمن سال گذشته بود که خبر از سفر قریب الوقوع ریاست جمهور به استان مرکزی شنیده می شد.

سفری که در همان ماه‌های نخست مسئولین استانی را به تلاطم انداخت تا پیش از رسیدن هیئت دولت به استان طرح هایی را که بتواند برای رشد و توسعه استان مثمرثمر باشد را بررسی و دنیال کنند.

با آغاز سال جدید و نزدیک شدن به ایام انتخاباتی حضور هیئت دولت در استان کمرنگ تر از گذشته شد؛ اما از تیرماه بود که با توجه به مشکلات مردم و پیگیری نمایندگان و مسئولین استان حضور وزرای کابینه دولت یازدهم خبر از آمدن ریاست جمهور را به استان می داد.

تا در نهایت از دو هفته گذشته شایعه حضور ریاست جمهور در آبان‌ماه قوت گرفت و انتظار چهارمین قطب صنعتی کشور به پایان رسید؛ دوم آبان ماه حضور ریاست جمهور در استان مرکزی است و مردم استان به امید اینکه در این چند ماه باقی مانده دولت تدبیر و امید بتواند مشکلات این استان را در زمینه بهداشت، بیکاری، اقتصاد، معضل آلودگی هوای و....

مسئولین استانی ضمن تائید خبر سفر دو روزه رئیس جمهور به استان مرکزی از افتتاح و بهره‌برداری پروژه‌های عمرانی و اقتصادی خبر دادند.

رئیس‌جمهور با هئیت همراه در روز یکشنبه، ساعت 8 صبح وارد فرودگاه اراک می‌شود و پس از آن با حضور در ورزشگاه دو هزار نفری شهدای پنج مردادماه با مردم استان دیدار و به سخنرانی خواهد پرداخت.

دیدار عمومی، در نشست توسعه و سرمایه گذاری با حضور فعالان اقتصادی بخش دولتی و خصوصی در استانداری، نشست صمیمانه با نخبگان، روحانیون و ایثارگران استان بخشی از برنامه‌های ایشان در روز اول سفر به استان است.

در روز دوم سفر، ریاست جمهور و هیئت همراه شهرستان خمین زادگاه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی سفر می کند.

جولان بیکاری و مشکلات عدیده مردم این شهرستان یکی از دلایلی حضور ریاست جمهور در این شهرستان خواهد بود.

پس از دیدار عمومی با مردم خمین در شورای اداری استان شرکت می‌کند؛ در بعدازظهر در نشست خبری با اصحاب رسانه استان به تشریح مصوبات این سفر خواهد پرداخت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات