به مناسبت هفته تربیت بدنی

برگزاری پیاده روی بزرگ خانوادگی محله اسلامی شهید بهشتی شاهرود

در گرامیداشت هفته تربیت بدنی و هفته جهانی سلامت بانوان پیاده روی بزرگ خانوادگی محله اسلامی شهرک شهید بهشتی شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۶۵۱۵۸
|
۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در گرامیداشت هفته تربیت بدنی و هفت جهانی سلامت بانوان و با شعار جامعه عاری از اعتیاد پیاده روی بزرگ خانوادگی محله اسلامی شهرک شهید بهشتی شاهرود با حضور اقشار مختلف مردم و به خصوص جوانان و نوجوانان و بانوان برگزار شد.

این برنامه با حضور فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود،سرپرست تربیت بدنی سپاه و فرمانده حئوزه بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب(ع) از مسجد مسلم ابن عقیل شهرک شهید بهشتی آغاز شد و تا بلوار علامه مجلسی و دبستان ابتدایی آزادگان ادامه یافت.

در این برنامه سرهنگ پاسدار حمید دامغانی فرمانده سپاه شاهرود در سخنانی در جمع پیاده روندگان با گرامیداشت هفته تربیت بدنی و تقدیر از حضور فعال آحاد جامعه در این برنامه اظهار کرد: این حضور در این همایش نشان دهنده اهمیت دادن به امر ورزش همگانی و توجه به سلامت افراد است و باید قدر این نعمت سلامتی را بدانیم و استفاده کنیم.

وی افزود: جامعه جوان ما نیاز به شادابی و نشاط دارد و این فعالیت های اجتماعی و اهمیت دادن به ورزش همگانی می تواند در امر سلامت اجتماعی و انفرادی افراد توجه داشته باشند.

در پایان این برنامه به قید قرعه به تعدادی از شرکت کنندگان هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.

لازم به ذکراست همایش پیاده روی بانوان محله اسلامی شهرک ولیعصر(عج) نیز از میدان ولایت تا ابتدایی آزادگان در بلوار جانبازان برگزار شد و این دو پیاده روی از دو محله اسلامی در مدرسه ابتدایی ختم شد.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار