امام جمعه لردگان:

عفت و حیای جوانان هدف دشمنان

حجت الاسلام انصاری تأکید کرد: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی با استفاده از این ابزار، عفت و حیای جوانان را نشانه گرفته اند.
کد خبر: ۸۷۶۵۱۳۷
|
۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ امام جمعه لردگان گفت: با توجه به نقش ورزش در حفظ و ارتقای سلامت جسم و روح بر لزوم اهمیت دادن و توجه ویژه به جایگاه آن در جامعه تاکید کرد و گفت: با ترویج ورزش در جامعه، محیطی با نشاط و پر انرژی در جامعه خواهیم داشت.

حجت الاسلام انصاری امام جمعه لردگان در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به اهمیت دادن به مدیریت مصرف و صرفه جویی در نعمت های الهی گفت: با شرایط کم آبی در شهرستان باید شکر گذار این نعمت الهی بود و با مدیریت مصرف و نهادینه کردن فرهنگ صرفه جویی، می توانیم نقش بسزایی در گذر از بحران کم آبی موجود در شهرستان داشته باشیم.

وی در بخش دیگر سخنان خود افزود: امروزه دشمنان با سوءاستفاده از شبکه‌های مختلف ماهواره‌، اینترنت و شبکه های مجازی سعی در کمرنگ کردن ارزش‌های اسلامی در بین مسلمانان دارند.

انصاری گفت: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی با استفاده از این ابزار، عفت و حیای جوانان را نشانه گرفته اند.

خطیب نماز جمعه لردگان خاطرنشان کرد: امروز همه می‌دانند كه فكر استكبار چیست، همه فكر آمریكا را كه رأس استكبار است خوانده‌اند. فكر این‌ها، سلطه بر همه عالم است، به‌خصوص کشور ایران اسلامی.

امام جمعه لردگان در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها در سال 43 با تصویب قانون کاپیتولاسیون به این هدف دست یافته بودند، بیان داشت: امروز نیز با بدعهدی‌های خود در برجام در تلاش هستند برای حرکت نظام جمهوری اسلامی ایران مانع‌تراشی کنند.

خطیب نماز جمعه لردگان، به روز دوشنبه ۲۶ مهرماه ۱۳۹۵ ششمین رزمایش فدائیان حریم ولایت نیروى هوائى ارتش جمهورى اسلامى با اعلام رمز «یا حسین‌بن على» اشاره کرد گفت: این رزمایش با شركت انواع هواپیماهاى شكارى رهگیر، شكارى بمب‌افكن، ترابرى نیمه‌سنگین و سبك، هواپیماهاى ارتباطى و شناسایى، سوخت‌رسان و انواع پهپادها در منطقه عمومى اصفهان به مدت سه روز ادامه داشت و در آن بخشى از توان نیروى هوایى ارتش در صیانت و دفاع از حریم هوایى میهن اسلامى به نمایش گذاشته شد.

وی افزود: امام خمینى(ره) در این خصوص در زمان دفاع مقدس گفت: «شجاعت و رشادت‌هاى‌ بى‌نظیر نیروى هوایى و هوانیروز و خلبانان دلاور در نفوذ به اعماق خاك دشمن و رویارویى با مدرن‌ترین امكانات اهدایى استكبار به صدامیان و دفاع از حریم هوایى كشور نشانه تعهد، عشق و ایمان آنان به خدا و اسلام و میهن اسلامى است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار