بوشهرـ خطیب موقت جمعه با بررسی ابعاد نهضت سرخ حسینی گریزی به مسائل داخلی کشور زد و گفت: متهم کردن دولت های نظام توسط دولتمردان فعلی و سابق، کم توجهی به مسئله گسترش بی حجابی و بدحجابی در جامعه و نداشتن عزمی جدی برای مبارزه با این منکر ، اهمیت ندادن به نماز اول وقت و تعطیل نکردن برخی جلسات در موقع نماز خلاف سیره و منش حسینی است.
کد خبر: ۸۷۶۵۰۷۶
|
۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان کنگان ، حجت الاسلام عبدالله سبحانی در اجتماع نمازگزاران این شهر با تشریح ابعاد قیام جاویدان حسینی افزود: باید تمام ابعاد و پیام ها و دستاوردهای نهضت امام حسین (ع) بررسی و با الگوگیری از آن در برابر استکبار جهانی ایستاد.

وی گفت: شکل گیری و دوام نهضت امام خمینی (ره) در سایه تاسی به سیره حسینی بوده و امروز بهترین راه حفظ آرمانها و ارزشها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و نیز تقویت نظام و ایستادگی در برابر شمرهای زمان بهره گیری از قیام بزرگ سیدالشهدا (ع) است.

خطیب موقت جمعه با بررسی ابعاد نهضت سرخ حسینی گریزی به مسائل داخلی کشور زد و گفت: متهم کردن دولت های نظام توسط دولتمردان فعلی و سابق، کم توجهی به مسئله گسترش بی حجابی و بدحجابی در جامعه و نداشتن عزمی جدی برای مبارزه با این منکر ، اهمیت ندادن به نماز اول وقت و تعطیل نکردن برخی جلسات در موقع نماز خلاف سیره و منش حسینی است.

وی با تسلیت ایام شهادت امام سجاد (ع) اظهار نمود: خطبه های آتشین و روشنگرانه امام سجاد (ع) و حضرت زینیب (س) خانه عنکبوتی دشمن را ویران ، چهره کریه آنان را هویدا و از سوی دیگر حقانیت امام حسین (ع) و اهداف نهضت و قیام حسینی را برای همیشه تاریخ جاویدان ساخت.

سبحانی در بخش دیگر با اشاره به پیشروی های ارتش و نیروهای مردمی عراق در موصل عنوان نمود: پیشروی های نیروهای مردمی و ارتش در موصل گروهک تکفیری – تروریستی داعش و اربابان سعودی - آمریکایی و صهیونیستی را سر درگم و عصبانی و زمینه اضمحلال آنها را بیش از پیش فراهم نموده است.

امام جمعه موقت در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره حضرت آیت الله مهدوی کنی (ره) ، از تلاشهای صادقانه و خدمات این مجاهد نستوه و عالم عامل به اسلام و انقلاب و ولایت تشکر کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها