در راستای گرامیداشت هفته تربیت‌بدنی و به همت اداره ورزش و جوانان لنده، همایش بزرگ پیاده‌روی خانواده در این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۶۵۰۵۷
|
۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۳

جمشید آبسواران صبح امروز در حاشیه برگزاری همایش پیاده‌روی خانواده در لنده ضمن گرامیداشت هفته تربیت بدنی گفت: ورزش یکی از امور مهم و حیاتی در زندگی بشر بوده که تازکی و طراوت و شادابی را برای آنها به همراه دارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لنده افزود: تأکید دین مبین اسلام بر انجام ورزش‌هایی همچون شنا، تیراندازی، اسب‌سواری نشان از جایگاه و اهمیت ورزش در جامعه و زندگی افراد داشته که باید با جدیت به آن توجه شود و زمینه و بستر حضور همگانی در این عرصه نیز فراهم شود.

آبسواران تصریح کرد: بسترسازی برای اجرای ورزش‌های همگانی همچون پیاده‌روی چندسالی است که مورد توجه مسؤولان در سطوح مختلف قرار گرفته و در مناسبت‌های مختلف از ظرفیت و پتانسیل ورزش‌های همگانی نیز استفاده شده است.

وی ادامه داد: برنامه‌های مختلفی در راستای ترویج ورزش در سطح شهرستان تهیه شده که نیازمند توجه ویژه مسؤولان و تأمین اعتبار بوده و نیاز است که در این زمینه تدابیر خوبی اندیشیده شود تا بتوانیم از ظرفیت و پتانسیل خوب و استعدادهای درخشان ورزشی شهرستان بهره‌ لازم را داشته باشیم.

در پایان همایش بزرگ پیاده‌روی خانواده به قید قرعه به تعدادی از شرکت‌کنندگان هدایایی اهدا شد.

ارسال نظرات