امام جمعه لنده با اشاره به تغییرات صورت گرفته در دولت گفت: دولت باید در راستای بهبود وضعیت معیشت مردم و توسعه اقتصادی کشور تغییراتی را ایجاد کند که نتیجه آن در زندگی مردم محسوس باشد.
کد خبر: ۸۷۶۵۰۴۹
|
۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۱

حجت‌الاسلام سید هدایت محمودی‌اصل در خطبه‌های نماز جمعه امروز لنده با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: تقوا مسیر صالحان و نیکان و پاکان بوده که با آن به قرب الهی و سعادت حقیقی دست یافته‌اند.

وی در ادامه به مصائب اهل‌بیت پیامبر(ص) اشاره کرد و گفت: ماه محرم یادآور حزن و اندوه اهل‌بیت(ع) در این ماه بوده که عده‌ای با بی‌بصیرتی در جریان کربلا آن را رقم زده‌اند.

امام جمعه لنده تصریح کرد: مردم ولایتمدار و دوستدار اهل‌بیت(ع) شهرستان لنده در ایام محرم با حضور در تکایا و هیأت‌های مذهبی و عزاداری همچون سایر نقاط استان و کشور سنگ‌تمام گذاشتند و حماسه‌ای ماندگار را از خود به یادگار گذاشته‌اند.

محمودی‌اصل در ادامه یادآور شد: سازمان ملل یک نهاد بین‌المللی بوده که در شرایط زمانی و مکانی باید بدون وابستگی به کشورها و یا ابرقدرت‌ها تصمیم‌ لازم را اتخاذ کند.

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه سازمان ملل طی سالیان گذشته در حوادث و وقایع و اقدامات وحشیانه برخی از دول استکباری در حق ملت‌های مظلوم و مسلمان سکوت اختیار کرده که این با ماهیت اصلی سازمان ملل منافات دارد.

امام جمعه لنده ادامه داد: شهادت بیش از 7 هزار مسلمان در مراسم حج، کشتار مردم بی‌دفاع و مظلوم یمن و سوریه و فلسطین و ... از جمله حوادثی است که این سازمان نتوانسته موضعگیری مناسبی داشته باشد و در این زمینه سکوت اختیار کرده است.

محمودی‌اصل گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب ملت ایران و امت اسلامی هیچ‌گاه جنایات آل سعود در مراسم حج را فراموش نخواهد کرد.

وی در ادامه با تبریک هفته تربیت بدنی به جامعه ورزشی و جوانان شهرستان لنده بیان داشت: جوانان از اقشار مهم، آسیب‌پذیر و حیاتی جامعه هستند که باید در جهت رشد و ترقی هدایت شوند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان لنده افزود: ناامیدی زیبنده جوانان خلاق و با استعداد ما نیست، مسؤولان باید برای رفع مشکلات جوانان از جمله مسکن، ازدواج و اشتغال آنها گام بردارند.

محمودی‌اصل ادامه داد: مسؤولان و مدیرکل ورزش و جوانان به وعده‌های خود در خصوص توسعه ورزش و زیرساخت‌های ورزشی شهرستان لنده عمل کنند.

وی در ادامه به بحث تغییر و تحول در حوزه دولت اشاره و گفت: بهتر بود این تغییر و تحول در جهت رشد اقتصادی جامعه و تغییر در زندگی و معیشت مردم صورت بگیرد.

ارسال نظرات