خبرهای داغ:
نایب رئیس هیات کاراته خوی گفت: تیم کاراته خوی به عنوان نماینده آذربایجان غربی در مسابقات بین‌المللی جام خزر باکو شرکت می‌کند.
کد خبر: ۸۷۶۵۰۳۴
|
۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، بلال محمودزاده اظهار داشت: از 29 مهر تا ششم آبان سال جاری تیم کاراته خوی به عنوان نماینده استان آذربایجان غربی در مسابقات بین‌المللی جام خزر در باکو پایتخت جمهوری آذربایجان برگزار می‌شود.

وی افزود: در مجموع هشت نفر از کاراته‌کاران خویی به این مسابقات اعزام می‌شود که هفت نفر از این افراد در مقطع سنی نونهالان و نوجوانان و یک نفر هم در مقطع بزرگسالان شرکت می‌کند.

عضو سیاست‌گذاری کاراته کشور ادامه داد: این نفرات در مسابقات استانی و شهرستانی در مقطع سنی نونهالان و جوانان حائز مقام‌های برتر بودند و همچنین نماینده شهرستان در مقطع سنی بزرگسالان دارای مقام قهرمانی آسیا در سال‌های 2015 و 2016 میلادی هستند.

محمودزاده گفت: تیم به مدت یک ماه و نیم به صورت روزانه در اردو بوده و از آمادگی کامل جهت شرکت در این مسابقات بسر می‌برد.

نایب رئیس هیات کاراته خوی تصریح کرد: میثم محمدلو دارنده مقام قهرمان کاراته جهان در این مسابقات به عنوان داور در مسابقات بین‌المللی جام خزر شرکت می‌کنند و همچنین به عنوان مربی، تیم را در مسابقات هدایت می‌کند.

وی با اشاره به سطح مسابقات جام خزر بیان داشت: این مسابقات از سطح بالایی برخوردار است و تیم‌هایی از قاره‌های اروپا و آسیا در این مسابقات شرکت می کنند که نفرات برتر سهمیه شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا در ایران را کسب می کنند.

وی اذعان داشت: اداره آموزش و پرورش خوی وسیله نقلیه رفت و برگشت تیم را همراه با تدریس معلم خصوصی بعد از برگشت از مسابقات، برای جبران دروس عقب مانده دانش‌آموزان حاضر در این مسابقات را تامین کرده است.

محمودزاده تصریح کرد: از اداره تربیت بدنی خوی، هیات کاراته و اسپانسر مالی غیردولتی که هزینه شرکت در مسابقات جام خزر را در کنار اداره آموزش و پرورش شهرستان تامین کرده‌اند، تقدیر و تشکر می‌کنیم.

ارسال نظرات