250نفراز دانش آموزان دختر شهرستان خوی در قالب 5دستگاه اتوبوس با بدرقه مسئولین سپاه و آموزش و پرورش به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۸۷۶۵۰۲۵
|
۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، فرمانده بسیج دانش آموزی حضرت سکینه(س)سپاه خوی در حاشیه بدرقه زائران سرزمین های نور اردوهای راهيان نور را بهترين فرصت و بستر برای نسل جديد عنوان كرد كه به اين طريق می توان ضمن آشنايی با مناطق عملياتی ،ارزش های دفاع مقدس را انتقال كرد.

خواهر پاسدار معصومه عاشق زاده گفت: اگر امروز در آرامش و امنیت بسر می بریم در سایه تدابیر مقام معظم رهبری، زحمات شبانه روزی مسئولان نظام،فداکاریها و ایثارگریها رزمندگان اسلام و شهدای گرانقدر نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم.

وی افزود: آشنایی با رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان اسلام در دوران جنگ تحمیلی، بازخوانی وصیت نامه ها و خاطرات شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه از اهداف اصلی اعزام کاروان های راهیان نور است.

عاشق زاده گفت: دانش آموزان پایه دهم که در درس آمادگی دفاعی تئوری در رابطه با دفاع مقدس آشنا می شوند با اعزام در قالب کاروان های راهیان نور و نشستن پای خاطرات رزمندگان و همرزمان شهدا عملا با فداکاری و ایثارگری این عزیزان آشنا می شوند و قدمگاه شهدا را سرمه چشم خود می کنند.

وی اظهار کرد: دشمنان این نظام با تهاجم فرهنگی، جوانان و نسل آینده ایران اسلامی را هدف قرار داده اند و به یقین با برگزاری چنین برنامه هایی می توان جوانان را از گزند این آسیب ها دور کرد.

ارسال نظرات