با هدف ترویج فرهنگ اصیل حجاب و عفاف و حفظ ارزش‌های انقلابی تجمع گسترده دختران دانش آموز شهرستان خوی با عنوان "ما زنده ایم"صبح امروز در محل مسجد امام خمینی(ره) این شهرستان خوی برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۶۵۰۲۲
|
۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی با اشاره به نقش بانوان در ۸ سال دفاع مقدس اظهار داشت: نقش بی بدیل زنان کشورمان، که پا به پای مردان در همه ی صحنه ها، در راه رسیدن به اهداف نظام جمهوری اسلامی حضور داشتند ،بر کسی پوشیده نیست.

حجت الاسلام محمد رستمی افزود: در طول ۸ سال دفاع مقدس، زنان با بصیرت کشورمان به جهانیان ثابت کردند که یک زن مسلمان هم می تواند همپای مردان در عرصه دفاع ازحریم کشور خود حضور فعال داشته باشد.

وی گفت: زنان ما بصیرت و ایثارگری و فداکاری و در راس همه دفاع از ولایت را از زینب کبری(س) درس گرفته و همانند این بانوی بزرگ که پیام رسان حادثه عبرت آموز کربلا در طول تاریخ انقلاب و دفاع مقدس ایران اسلامی نقش آفرینی می کنند.

حجت الاسلام رستمی اظهار داشت:حضرت زینب (س) در واقعه کربلا زنی پنجاه و پنج ساله بود که تمام وقایع کربلا که در یک نیم روز اتفاق افتاد را دیدند، در همان نیم روز هفده محارم خود را از دست داد و سختی های بزرگی را تحمل کرد؛ اما با همه این وجود در همان اوضاع بد، پرچم به دوش می‌گیرد و مدیریت تعداد زیادی زنان و کودکان داغدیده و اسیر را عهده گرفت و علاوه براین، پرستاری دو امام معصوم را هم به عهده داشت.

این مقام مسئول در ادامه با گریز به مقام و جایگاه ولایت فقیه تصریح کرد: مؤمنان به دلیل ایمان بر خداوند و ولایت هیچ ترسی از قیامت و مرگ ندارند.

وی گفت: مردم ایران حامیان ولایت‌اند و برای کسب رضای الهی و ولایت گام برمی‌دارند و در این مسیر از حضرت فاطمه سلام‌الله‌علیها که اولین حامی ولایت بودند، الگو برداری می‌کنند.

حجت الاسلام رستمی گفت: باید با بصیرت کامل دنبال ولایت فقیه حرکت کنیم تا اسلام از گزند دشمنان در امان باشد.


ارسال نظرات