خبرهای داغ:
امام جمعه ی خور:

اگر واقعا قرار بر ترمیم کابینه است باید از صنعت و اشتغال آغاز شود/ امروز عوامل دشمن در حال بازتولید فرهنگ وابستگی هستند

حجت الاسلام والمسلمین مهدی نژاد با اشاره به ضعف مدیریتی در صنعت کشور خواستار ترمیم کابینه دولت از این ناحیه شد.
کد خبر: ۸۷۶۵۰۱۴
|
۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، امام جمعه ی خور در خطبه های نماز جمعه ی این هفته با اشاره به تغییرات در کابینه دولت گفت: در این وقت باقیمانده از عمر دولت چرا باید وزرایی تعویض شوند که در زندگی روز مره مردم تاثیر چندانی ندارند؟

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد مهدی نژاد با اشاره به تعطیلی 60 درصدی صنایع و آمار بیکاری شش و نیم میلیون نفری افزود: اگر قرار به ترمیم کابینه باشد باید به آمار بیکاری و تعطیلی صنایع اهمیت دارد و ترمیم را صنعت و اشتغال آغاز کرد.

خطیب جمعه ی خور در بخش دیگری سخنان خود توقف حرکت علمی کشور را از اهداف اصلی دشمن عنوان کرد که گاه به بهانه هسته ای و گاه به بهانه نظامی آن را مورد حمله قرار می دهد.

وی با تاکید بر دنباله دار بودن دشمنی های دشمنان افزود: توقف حرکت علمی اگر محقق نشود برای به انحراف کشاندن آن تلاش می کند و اگر موفق نشدند برای بدنام کردن آن می کوشند.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی نژاد ابلاغ سیاست های کلی انتخابات توسط رهبر معظم انقلاب را باعث رفع نواقص موجود در انتخابات دانست و ابراز امیدواری کرد این موضوع به سرنوشت دیگر مسائلی که تصمیم گیری آن به طول انجامیده دچار نشود.

وی با اشاره به دیدار نخبگان کشور با رهبر معظم انقلاب گفت: نخبگان در قبال نعمتی که به آن ها اختصاص یافته مسئول هستند و باید از راه احساس مسئولیت و استفاده در مسیر صحیح از این استعداد خدادادی شکر آن را به جای آورند.

امام جمعه ی خور خاطرنشان کرد: دلیل اصلی برای تاکید به لزوم قدر دانستن نخبگان جوان، تقویت باور ما می توانیم جامعه است که در دوران قاجار و پهلوی ژن وابستگی و نمی توانیم به مردم تزریق شد.

وی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی توانست روحیه ما می توانیم را در مقابل روحیه وابستگی زنده کند و امروز عوامل دشمن در حال بازتولید فرهنگ وابستگی هستند و به عناوین مختلف در تلاش هستند این را به جامعه القا کند.

خطیب جمعه ی خور افزود: مقاومت در برابر پذیرش سیاست های کشورهای مستکبر به معنی قطع رابطه با جامعه جهانی نیست بلکه مخالفت با فرهنگ تحمیلی قدرت های بزرگ در اقتصاد و سیاست و امنیت کشور است.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی نژاد ضمن گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش، عقل سالم را نتیجه ی داشتن بدن سالم دانست و افزود: یکی از راه های داشتن بدن سالم ورزش کردن است که هم از لحاظ جسمی و هم روحی انسان را در برابر بیماری ها واکسینه می کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار