خبرهای داغ:
امام جمعه شهر دامنه:

فیش های نجومی و پزشکان زیرمیزی بگیر مخرب اعصاب مردم هستند نه خطبا و ائمه جمعه

حجت الاسلام صابری به تغییرات دولتی چه در سطح شهرستانی و در سطح ملی اشاره کرد و گفت: این تغییرات هر چند که دیر رخ داد اما به فال نیک می گیریم و امیدواریم این اقدام گام موثری برای تعامل با نخبگان و روحانیون و نیز رعایت افتادگی و تواضع در برابر مردم باشد.
کد خبر: ۸۷۶۵۰۰۹
|
۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج،  امام جمعه شهر دامنه در نماز جمعه این هفته این شهر دامنه با اشاره به سخنان اخیر وزیر بهداشت خطاب به خطبا و ائمه جمعه مبنی بر این که "تریبون داران اعصاب مردم را خراب نکنند تا حجم کاری روانپزشکان زیاد نباشد” این مسئله را اهانت به ائمه جمعه خواند و تصریح کرد: اعصاب مردم با فیش های نجومی، تخلفات فاحش صندوق ذخیره فرهنگیان، بیکاری و آمارهای غیر واقعی اشتغال زایی و نیز زیر میزی های رو میزی شده برخی پزشکان خراب می شود.

حجت الاسلام ناصر صابری در ادامه به تغییرات دولتی چه در سطح شهرستانی و در سطح ملی اشاره کرد و گفت: این تغییرات را هر چند که دیر رخ داد به فال نیک می گیریم و امیدواریم این اقدام گام موثری برای تعامل با نخبگان و روحانیون و نیز رعایت افتادگی و تواضع در برابر مردم باشد.

وی با بیان این که مردم خود بهترین حکام و قاضی هستند، خاطر نشان کرد: گاهی اصلی ترین بازیگران عرصه سیاسی کشور اگر زیر چتر ولایت فقیه که همان ولایت رسول الله است بیرون روند به محاق خواهند رفت و به حاشیه کشیده خواهند شد؛ چرا که این سیره ی اهل بیت، سنت پیغمبر و تقدیر الهی بوده و هست و خواهد بود.

امام جمعه شهر دامنه بد عهدی ها و جنایات دشمنان را عاملی برای شناخت واقعی چهره دشمنان دانست و بیان کرد: به زودی همه مردم به این که نباید به آمریکا اعتماد داشت اطمینان پیدا خواهند کرد.

این خطیب جمعه ادامه داد: هیجان وصف ناپذیر اولیه مسئولان و خمودگی و بی تحرکی فعلی آنان در رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی ثمره غیر قابل انکار برجام است.

حجت الاسلام صابری در بخشی دیگر از صحبت های خود ایام محرم را ایام معرفت افزایی عنوان و تاکید کرد: اشک ریختن به تنهایی برای امام حسین(ع) کافی نیست و این نشانه هدایت نیست.

وی با بیان این سخن از حضرت زینب (س) مبنی بر این که ” چگونه می توانید ننگ حاصل از کشتن فرزند رسول خدا (ص) را از دامان خود پاک کنید” ادامه داد: این موضوع که حضرت زینب (س) به جای نام بردن از قاتلان حسین (ع) مستقیما خود کوفیان را مورد عتاب و خطاب قرار می دهد؛ به این معناست که نمی شود هم به عنوان قاتلان امام حسین (ع) و یارانش قلمداد شد و هم برای مصیبت های آن امام مظلوم گریه کرد.

این روحانی با بیان اینکه سپاهیان یزیدی در روز عاشورا قاتلان و خازلان بودند، تصریح کرد: درست است که ما جزء قاتلان نیستیم؛ اما آیا امکان دارد جزء خازلان؛ یعنی کسانی که به موقع و با بصیرت به یاری امام نشتابیدند باشیم؟
امام جمعه دامنه ایام محرم را فرصتی برای ترویج روحیه جهاد دانست وگفت: اجرای صحیح فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه سبب جلوگیری از رقم خوردن بسیاری از ناهنجاری‌ها می‌شود.

ارسال نظرات