خبرهای داغ:
امام جمعه زرین شهرد:

سازمان ملل به ابزاری برای پیش برد اهداف شوم جبهه استکبار تبدیل شده است

حجت الاسلام والمسلمین قاسم باقریان متذکر شد: سازمان ملل به ابزاری برای پیش برد اهداف شوم جبهه استکبار تبدیل شده است.
کد خبر: ۸۷۶۵۰۰۷
|
۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، امام جمعه زرین شهر در خطبه های نماز جمعه این هفته زرین شهر گفت: سازمان ملل به ابزاری برای پیشبرد اهداف شوم جبهه استکبار تبدیل شده است.

حجت الاسلام والمسلمین قاسم باقریان با بیان اینکه کشورهای ابرقدرت با تاسیس نهادهای بین المللی همچون سازمان ملل به دنبال پیشبرد اهداف شوم خود هستند متذکر شد: دنیا به وضوح شاهد بود که روزی همین سازمان ملل در برابر جنایات کشورهای متعدد دنیا در جنگ تحمیلی علیه ایران اسلامی سکوت کرده بود اما به محض ایستادگی و پیروزی ملت غیور ایران در جبهه های حق علیه باطل لب به سخن گشود.

خطیب نماز جمعه زرین شهر افزود: همه شاهد بودیم که میلیون ها انسان بی دفاع در سوریه، عراق، یمن و بحرین به خاک و خون کشیده شدند اما سازمان ملل در آن ایام در سکوت کامل به سر می برد و زمانی که گروه های تکفیری در محاصره افتادند، سازمان ملل یادش افتاد که طرح آتش بس را اجرا کند.

وی با بیان این مطلب که امروزه آمریکا و برخی کشورهای غربی به دنبال جهانی سازی هستند تصریح کرد: جهانی سازی با جهانی شدن تفاوت دارد چراکه جهانی سازی که آمریکایی ها و هم پیمانان آنان به دنبالش هستند یعنی اینکه یک دهکده ای درست کنند بر مبنای راه و منش خودشان و یا به عبارتی بهتر دهکده ای بسازند تا خودشان ارباب آن باشند.

امام جمعه زرین شهر با اشاره به مجموعه اقدامات جبهه استکبار در کشورهای منطقه یادآور شد: همه ی این فعالیت ها برای این است که حاشیه امنی برای اسرائیل درست کنند و کشورهای مسلمانان مشغول جنگ های داخلی خود باشند.

حجت الاسلام باقریان در پایان احیاء جهاد کبیر در جامعه را امری ضروری دانست و متذکر شد: آنچه که کربلا را ماندگار کرد، جهاد کبیر امام سجاد (ع) به عنوان امام برحق بود و در حال حاضر هم جامعه ما شدیدا نیازمند احیا جهاد کبیر است.

ارسال نظرات