خبرهای داغ:
حجت الاسلام قاسمی گفت: هرگاه تیر آمریکا به سنگ خورده راهش را برای اعمال سلطه تغییر داده است و امروز از راه تطمیع، تهدید و مذاکره وارد شده است و همه وظیفه دارند تا در برابر جنگ نرم دشمن مقاومت کرده و از پایه های هدف قرارداده شده نظام و انقلاب حراست کنند.
کد خبر: ۸۷۶۵۰۰۴
|
۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، امام جمعه بادرود در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با نخبگان، اظهار کرد: عدم اعتماد به آمریکا سخن امروز و دیروز نیست، امروزه همگان به این باور رسیده اند که آمریکا می خواهد با ایجاد یک وابستگی شعار ما می توانیم را از بین برود و مسوولان وظیفه دارند در مقابل فرهنگ تحمیلی قدرت های بزرگ بر انقلاب مقاومت کنند.

حجت الاسلام علیرضا قاسمی افزود: هرگاه تیر آمریکا به سنگ خورده راهش را برای اعمال سلطه تغییر داده است و امروز از راه تطمیع، تهدید و مذاکره وارد شده است و همه وظیفه دارند تا در برابر جنگ نرم دشمن مقاومت کرده و از پایه های هدف قرارداده شده نظام و انقلاب حراست کنند.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب در روزهای اخیر سیاست های کلی انتخابات را ابلاغ کردند و اگر مسوولان امر این سیاست ها را به درستی اجرا کنند تمام دغدغه هایی که در این مورد وجود داشت از بین می رود.

خطیب جمعه بادرود تاکید کرد: اجرای این سیاست های ابلاغی که به نوعی یک منشور به حساب می آید حفظ ارزش ها را تضمین کرده و منجر به برقراری عدالت و رعایت حق الناس می شود.

وی با اشاره به سالروز شهادت سید مصطفی خمینی، گفت: ایشان یکی از شخصیت های کم نظیر انقلاب و اندیشمند ژرف نگر بودند که فقط به اسلام ناب محمدی (ص) فکر می کردند و در این راه نیز به شهادت رسیدند.

حجت الاسلام قاسمی با بیان اینکه از غیرت در روایات اسلامی به عنوان یک فضیلت نامبرده می شود، گفت: به فرموده امام صادق (ع) اگر انسانی غیرت نداشته باشد قلب و فکرش وارونه است.

وی افزود: به تعبیر علامه مجلسی منظور از قلب وارونه در سخن امام صادق (ع)  همان ظرف وارونه است که چیزی در آن جا نمی گیرد و قلب وارونه انسان بی غیرت نیز تهی از صفات و اخلاق برجسته انسانی است.

امام جمعه بادرود خاطر نشان کرد: به فرموده پیامبر بزرگ اسلام (ص) کسانی که دو ویژگی حرمت نگاه داشتن و شرم داشتن از خدا در خلوت و همچنین راضی بودن به آن چه که خداوند برایشان مقدر کرده است را داشته باشند پل صراط و جهنم را نخواهند دید و به آن ها دو بالی داده می شود تا با آن ها از آرامگاه خود به سوی بهشت پرواز می کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها