خبرهای داغ:
امام جمعه فولادشهر:

برخی از افراد ساده‏ لوح داخلی درصددند در انتخابات آتی بستر نفوذ غربی ها را فراهم کنند

حجت الاسلام مسعود سرافراز می گوید: برخی از افراد ساده‏لوح داخلی درصددند تا در انتخابات آتی بستر نفوذ غربی ها را فراهم کنند.
کد خبر: ۸۷۶۴۹۹۵
|
۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، امام جمعه فولادشهر در خطبه های نماز جمعه این هفته فولادشهر گفت: آمریکا همواره به دنبال نفوذ فرهنگی و سیاسی در ایران است.

حجت الاسلام مسعود سرافراز با بیان اینکه بصیرت مردم و تبعیت از ولایت فقیه توطئه های دشمنان را خنثی خواهد کرد متذکر شد: نفوذی که آمریکا به دنبال آن است جز آشوب و فتنه و برهم‏ زدن امنیت چیز دیگری را به‏ دنبال نخواهد داشت و این همان هدف نهایی است که آمریکا، انگلیس مکار و رژیم غاصب صهیونیستی آرزوی آن‏ را داشته و دارند.

خطیب نماز جمعه فولادشهر با اشاره به تحرکات برخی از جریانات سیاسی خاطرنشان کرد: برخی از افراد ساده‏ لوح داخلی درصددند تا در انتخابات آتی بستر نفوذ غربی ها را فراهم کنند که البته زهی خیال باطل و به فضل الهی این آرزو را به گور خواهند برد.

وی با بیان این مطلب که کاپیتولاسیون نتیجه حضور آمریکا در ایران‏ بود متذکر شد: افشاگری امام خمینی(ره) علیه پذیرش قانون کاپیتولاسیون در ایران موجب شد تا مردم ولایت مدار ایران  از پذیرش چنین ننگی خودداری کنند.

امام جمعه فولادشهر با اشاره به نقش اثر گذار خواص در جامعه تصریح کرد: بررسی و مرور سیاهه جنایت آمریکا در کشورمان باید در دستور کار خواص جامعه قرار گیرد چراکه جبهه استکبار و در راس آن آمریکای جنایکار به دنبال ایجاد آشوبی دیگر در ایران عزیز است.

خطیب نماز جمعه فولادشهر در ادامه با اشاره به ابلاغ سیاست های کلی انتخابات توسط رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای(مد ظله العالی) یادآور شد: همه مسؤولان و نهادهای تصمیم‏ گیر در جمهوری اسلامی ایران موظف به رعایت این سیاست‏ ها در تصمیمات خود هستند.

وی با بیان اینکه این سیاست‏ ها مطابق قانون اساسی ازجمله اسناد بالادستی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محسوب می‏شود خاطرنشان کرد: اجرای چنین سیاست هایی به طور یقین بخش قابل توجهی از خلاءهای موجود در قانون انتخابات را مرتفع خواهد کرد.

حجت الاسلام سرافراز در ادامه با توجه به انتخابات پیش رو تاکید کرد: قانون‏ گرایی بیشتر و پرهیز از بی‏ نظمی از جمله مواردی است که باید مورد توجه آحاد جامعه به ویژه نامزدهای انتخاباتی قرار گیرد.

امام جمعه فولادشهر شفاف سازی منابع مالی را از دیگر الزامات در انتخابات آتی برشمرد و تشریح کرد: مردم باید بدانند که نامزدهای انتخاباتی، منابع مالی شان از کجا تامین می شود.

خطیب نماز جمعه فولادشهر در خصوص نشست لوزان درباره بحران سوریه خاطرنشان کرد: برگزارى نشست‏ ها و کنفرانس‏ هاى متعدد درباره بحران سوریه، تاکنون نتیجه‏ روشنی نداشته است و تنها راه برون‏ رفت از بحران سوریه اراده ملت، برگزارى انتخاباتى سالم و شرکت همه گروه‏ ها بدون مداخله خارجى در این کشور است.

وی در پایان با توجه به توطئه آمریکا نسبت به دخالت در امورات کشورهای منطقه اظهار کرد: عملیات حلب و موصل بار دیگر دست شیطان بزرگ در حمایت از گروه‏ هاى تروریستى را  رو کرد و به فضل الهی و در آینده ای نه چندان دور شاهد ریشه کن شدن همه این تکفیری های و حامیانشان در منطقه خواهیم بود.


ارسال نظرات
آخرین اخبار