خبرهای داغ:
دسته جات عزاداری به محل اجلاسیه شهدای خمینی شهر می آیند
کد خبر: ۸۷۶۴۹۹۲
|
۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج،سردار مجتبی فدا در نشست با مسوولین هیئات مذهبی شهرستان خمینی شهر که در سپاه ناحیه خمینی شهر گرد هم جمع شده بودند تا هماهنگی های لازم در خصوص چگونگی اجرای همایش دسته جات و هیئت های مذهبی این شهرستان که یکی از برنامه های باشکوه اجلاسیه ملی ۲۳۰۰شهید این خطه است، گفت: سپاه برخواسته از مردم و متعلق به مردم است و اگر امام و شهدا در این راه قدم بر نمی داشتند امروز معلوم نبود چه بر سر مردم کشور می آمد.
وی افزود: امام همه دلها را متحول و دگرگون کرد و این حرکت امام امروز به این نتیجه رسید که جمهوری اسلامی ایران ابتکار عمل را در منطقه دارد.
جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با بیان اینکه
۲۳۰۰شهید شهرستان خمینی شهر پیرو راه امام حسین و اهلبیت عصمت و طهارت بودند، اظهار کرد: زنده نگه داشتن و احیا کننده عزای امام حسین، پیرغلامان و خادمان هیئات مذهبی این شهر در شرایط مختلف بودند که این شهدا را تربیت کردند و امامراحل فرمود محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است.
وی تصریح کرد: از جمله ویژگی های ایین شهرستان مزین بودن به نام امام خمینی(ره) است و نیز
۱۰درصد شهدای استان اصفهان از خمینی شهر می باشد و این تعداد شهید از آمار ۵ استان کشور بالاتر است.
فدا خاطرنشان کرد: نیروهای خمینی شهری در جبهه های حق علیه باطل و انقلاب اسلامی زبان زد بودند و اکنون نیز از تعداد
۲۷ شهید مدافع حرم استان اصفهان ۸شهید مدافع حرم را تقدیم اسلام کرده اند.
وی با تاکید بر اینکه شهرستان خمینی شهر قابلیت هایی دارد و در کمتر شهرهایی دیده می شود، ادامه داد: شهدای شاخصی مانند شهید محراب اشرفی، نواب صفوی و… از این خطه بر خواسته اند و باید نام شهدایی که از این کوچه ها به جبهه ها اعزام شدند دوباره زنده شود و الگویی برای نسل آینده کشور باشند.
جانشین سپاه صاحب الزمان با بیان اینکه همانگونه که از علی اکبر امام حسین(ع) در هیئت می گوییم و روضه می خوانیم باید از علی اکبران خمینی نیز بگوییم، اظهار کرد: در شرایط فعلی زنده کردن و الگو دادن به جوانان جامعه وظیفه هیئات مذهبی است که راه و رسم شهدا را حفظ کنند.
وی تاکید کرد: هیئات مذهبی باید نام و یاد شهدا را در مراسمات زنده نگه دارند که دشمن دست از حیله و توطئه بر نمی دارد
گفتنی است یکی از برنامه های ویژه اجلاسیه ملی شهدای خمینی شهر، همایش هیئات مذهبی است که در آن هیئات و دسته جات عزاداری شهرستان با حضور در محل اجلاسیه شهدا یعنی حسینیه ثارالله در ایام شهادت امام سجاد(ع) به عزاداری خواهند پرداخت که چنین حضوری تا بحال در شهرستان خمینی شهر سابقه نداشته است

ارسال نظرات
پر بیننده ها