خبرهای داغ:
امام جمعه موقت تبریز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته تبریز، رزمایش مقتدرانه پایگاه شکاری هوایی شهید فکوری تبریز را نشانه آمادگی مقابله با هرگونه جسارت دشمن به کشور دانست.
کد خبر: ۸۷۶۴۹۲۶
|
۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، آیت الله محمدتقی آل هاشم با استناد به آیه 60 سوره انفال گفت: خداوند در این آیه افرادی را که آماده مقابله با تجاوز دشمن هستند ارج نهاده و و بنا بر تاکید منویات رهبر فرزانه انقلاب باید نیروهای مسلح چنان آماده باشند که دشمن تفکر جسارت به ایران را به گور ببرد.

وی فرارسیدن سالگرد شهادت نخستین شهید محراب را یادآور شد و افزود: آیت‌الله قاضی طباطبایی از شاگردان امام راحل بوده و همیشه بر این عقیده بود که در راه خدا و برای ثبات انقلاب اسلامی از جان خود خواهد گذشت و در قیام مردم آذربایجان نقش به‌سزایی داشتند.

آیت الله آل هاشم در بخش دیگر سخنان خود بیان کرد: از امروز(19محرم) اسرای کربلا راهی شام و کوفه شده‌اند و به درجه شهادت نائل آمدند و باید عزاداری امام حسین(ع) در همه این روزها برپا شود.

وی اظهار داشت: راه امام حسین(ع) راه مسجد و راه مسجد و قرآن و نماز راه خدا است و هر راهی که به خداوند ختم شود نجات‌گر خواهد بود بنابراین بنا به توصیه باید مساجد پر شده و نهضت عاشورا زنده نگه داشته شود.

خطیب موقت نمازجمعه تبریز همچنین در ادامه سخنان خود به هفته گرامیداشت تربیت‌بدنی اشاره کرد و افزود: ورزش برای صحت بدن لازم بوده چراکه صحت و سلامتی بدن در انسان و مراقبت از این نعمت موجب می‌شود به واجبات خود به درستی عمل کنیم.

ارسال نظرات