امام جمعه کنگان:

عفاف و حجاب و رحیه ایثار وجه تمایز ورزشکاران زن ایران اسلامی با زنان دیگر کشورهاست

بوشهرـ امام جمعه کنگان در این مراسم با تحسین و تقدیر از این اقدام گفت: دینداری، عفاف و حجاب و روحیه ایثار وجه تمایز ورزشکاران زن در ایران اسلامی با زنان ورزشکار در دیگر کشورهاست.
کد خبر: ۸۷۶۴۹۰۷
|
۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از  شهرستان کنگان،حجت الاسلام محمود محمودی  در همایش رهروان زینبی در این شهرستان افزود: بانوان ورزشکار ما با تاسی به بانوی صبر و حیا و ایثار در عرصه های مختلف ورزشی با حفظ حجاب و عفاف خوش درخشیده اند.

وی شخصیت های بی بدیلی چون فاطمه زهرا، خدیجه کبری، فاطمه معصومه و زینب کبری را الگوهایی بزرگ برای همه بشریت بویژه بانوان عنوان و بر ضرورت شناخت و تاسی به سیره علمی و عملی آنان در عرصه فردی و اجتماعی تاکید کرد.

مسئول ورزش بانوان اداره ورزش و جوانان شهرستان کنگان نیز، آشنایی بیشتر دختران و بانوان و تجدید میثاق ورزشکاران زن با اهداف و آرمانهای پیام رسان کربلا حضرت زینب کبری (س) را از مهمترین اهداف این همایش خواند.

زهرا نوری افزود: در این همایش پنج باشگاه خصوصی و 19 هیات ورزشی شرکت کردند.

وی اظهار داشت: هم اکنون 1500 بانوی ورزشکار بصورت سازمان یافته در 22 هیات ورزشی در شهرستان کنگان فعالیت می کنند.

در این مراسم بانوان ورزشکار پس از ادای احترام به ساحت مقدس شهدا و زمزمه نوحه بصورت همخوانی به انجام کارهای ورزشی پرداختند.

بیان گزارشی توسط معاون اداره کل ورزش و جوانان استان، رئیس ورزش و جوانان کنگان و نیز تقدیر از یکی از پیش کسوتان ورزش شهرستان از دیگر بخش های این همایش بود که در سالن امام خمینی (ره) کنگان برگزار شد.

 
 
 
ارسال نظرات