کارشناس فضای مجازی با اشاره به حمله ضد انقلاب به قاری قران در گفتگو با «بسیج»:

خبر بدون سند شایعه است و گوینده آن دروغ‌گو

پناهی تاکید کرد: برای باور هر خبری به مستندات مراجعه کنیم و اگر مستند نبود خبر شایعه است و گوینده خبر دروغ‌گو،
کد خبر: ۸۷۶۴۸۳۴
|
۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۲

محمد حسن پناهی کارشناس فضای مجازی و حوزه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به بی اخلاقی در فضای مجازی گفت: شبکه ضد انقلاب صدای آمریکا با مطرح ساختن شایعه‌ای اتهامات بی اساسی را به قاری برجسته قرآن کشور نسبت داده است و حمله این دسته شبکه‌های ماهواره ای با همکاری همه جانبه فضای مجازی ولین بار در این شبکه نبوده و اخرین بار هم نخواهد بود.

وی بابیان اینکه هتک حرمت و عزت مؤمن می‌تواند تبعات ناخوشایند و ناپسندی را برای آن هتاکان و اطرافیانش به وجود آورد که شاید جبران آن ناممکن و محال باشد، افزود: و آبرو و عزت مو من از سوی خداوند متعال و ائمه اطهار(علیهم السلام) مورد تأکید فراوان قرارگرفته است و پیامبر اسلام (ص) در این خصوص می‌فرماید: «حرمتِ حیثیت و آبروی مو من همانند حرمت جان و مال اوست».

وی در پایان بابیان اینکه برای باور هر خبری به مستندات مراجعه کنیم و اگر مستند نبود خبر شایعه است و گوینده خبر دروغ‌گو، خاطرنشان کرد: با شایعات دامن نزنیم و همیشه خاطرمان باشد همه‌ی این‌ها شایعات که سال‌ها است از رسانه‌هایی مانند صدای آمریکا و مشهور به دروغ‌گویی و تهمت زنی هستند درباره اکثر چهره‌های فرهنگی مذهبی ایران پراکنده می‌شوند. ما و شما کاربران شبکه‌های اجتماعی باید بتوانیم با آگاهی و منطق در مقابل این شایعات و آبروی انسان‌ها رفتار مناسبی داشته باشیم.

ارسال نظرات