خبرهای داغ:
نماینده مجلس شورای اسلامی:

مدافعان حرم اقتدار جمهوری اسلامی را تضمین می‌کنند

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: جوانان غیور ایرانی و برادران افغان با مجاهدت‌های دلیرانه و ریختن خون خود امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی را تضمین می‌کنند.
کد خبر: ۸۷۶۴۸۲۸
|
۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، احمد امیرآبادی در همایش "لبیک یا زینب" که به همت هیئت دخیل‌العباس استان قم برگزار شد، با اشاره به اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی اظهار داشت: امنیت فعلی ایران اسلامی به برکت خون شهیدانی است که جان‌برکف از ایران و اسلام دفاع کرده‌اند.

وی بابیان اینکه جنگ امروز جنگ امت‌های اسلامی علیه کفر است، افزود: تمام ملل اسلامی در حلب، موصل و یمن علیه آل سعود که یزید زمان است مبارزه می‌کنند.

امیرآبادی تلاش آمریکا و غرب برای ضربه زدن به اسلام را مورد اشاره قرار داد و گفت: راه‌اندازی داعش و گروه‌های تکفیری به‌منظور ضربه زدن به اسلام شکل گرفت که باجان فشانی شهدا با شکست مواجه شد.

وی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون در سوریه و در کنار حرم حضرت رقیه(س) امنیت برقرارشده و امیدواریم مثل گذشته مملو از زائران و عاشقان اهل‌بیت (ع) باشد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر دولتمردان ایرانی به سوریه گفت: در دیدار با بشار اسد رایزنی‌هایی انجام شد و امیدواریم با تلاش دوجانبه وضع این کشور مانند گذشته شود.

وی بابیان اینکه جنگ مجاهدان در سوریه سبب حفظ امنیت کشور می‌شود افزود: جوانان غیور ایرانی و برادران افغان با مجاهدت‌های دلیرانه و ریختن خون خود امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی را تضمین می‌کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار