نماینده سابق مجلس با اشاره به فساد صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: رسیدگی به فساد صندوق فرهنگیان مانند حقوق‌های نجومی است و دولت می‌خواهد در این زمینه مالی‌کشی کند و اجازه ندهد گستره این فساد به اطلاع مردم برسد.
کد خبر: ۸۷۶۴۸۰۶
|
۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمد سلیمانی عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با اشاره به تغییرات در کابینه روحانی و عزل و برکناری سه وزیر اظهار داشت: هیچ‌یک از این سه وزیر کارنامه پربار و قابل دفاعی نداشتند، اما مسئله اینجاست که وزرای ضعیف‌تر از آنها نیز در دولت وجود دارند. 

سلیمانی با بیان اینکه برخی وزرا، صنعت و اشتغال را دچار رکود کرده‌اند، تصریح کرد:‌ اگر دولت به دنبال بهبود شرایط بود، باید سه وزیر دیگر را تعویض می‌کرد. 

این نماینده سابق مجلس ادامه داد: نکته‌ای که درباره برکناری وزیر آموزش و پرورش وجود دارد این است که این اقدام انتخاباتی و کار سیاسی است و در کارهای کلان و بزرگ اگر سیاسی‌کاری صورت گیرد نتیجه آن به نفع مردم نخواهد بود. 

وی با تأکید بر اینکه یک بده بستان سیاسی در دولت در حال انجام است، به فساد گسترده صندوق ذخیره فرهنگیان اشاره کرد و افزود: رسیدگی به فساد صندوق فرهنگیان مانند حقوق‌های نجومی است و دولت می‌خواهد در این زمینه مالی‌کشی کند و اجازه ندهد گستره این فساد به اطلاع مردم برسد. 

سلیمانی با بیان اینکه مجلس نمی‌تواند ار سرپرست فعلی وزارت آموزش و پرورش سؤال کند، یادآور شد: اگر دولت هرچه زودتر وزیر جدید را معرفی نکند، این شبهه که تعویض فانی در راستای سرپوش گذاشتن بر فساد فرهنگیان بوده بیشتر می‌شود.

ارسال نظرات