رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی بیان داشت: اگر امروز داعش را می‌بینید که نسخه مدرن طالبان است اما بعضی عنایت می‌کنند و می‌گویند داعش از آن امریکا نیست.
کد خبر: ۸۷۶۴۷۹۸
|
۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سردار احمد وحیدی امشب در مراسم یادواره شهید ناصری در حسینیه امام خمینی(ره) اظهار داشت: شهادت نقطه اوج به فعلیت درآوردن فضائلی است که به‌طور بالقوه در وجود انسان  خداوند قرار داده است.شهادت درسی است که امام حسین(ع) به همه بشریت داده‌اند و همه انبیا این درس را از امام حسین (ع) آموخته‌اند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: شهید ناصری مجاهدی بود که هرگز در ایمان جهاد گونه‌اش تردید نکرد و داشتن قلب بزرگ، تسلط به نفس، خستگی‌ناپذیری و رقیق‌القلب بودن از ویژگی‌های بارز این شهید گرانقدر بود.

وحیدی بیان داشت: اگر افرادی در ایمان تردید نکنند و به انحراف کشیده نشوند و با جان و مالشان جهاد کردند، خداوند به آن‌ها مهر صداقت می‌زند.

رئیس دانشگاه عالی دفاع اذعان داشت: شهید ناصری فردی بود که همه او را به صداقت و ایمان می‌شناختند و با وجود حضور رؤسا و فرماندهان مجاهد افغانستانی با نفوذ کلام خود همه را قانع می‌کرد

سردار وحیدی تصریح کرد: این شهید هم در دوره جهاد و هم در دوران حاکمیت طالبان و همچنین در دوران دفاع مقدس با وجود سن کم بسیار پرتوان ظاهر شد.

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی در این دو سال درگیری جریان‌های داخلی افغانستان، نزدیک به 30 هزار نفر کشته شدند و در نهایت جریان طالبان قدرت را به دست گرفت.
 
وی ادامه داد: جریان طالبان حساب‌شده شکل گرفت و سؤال اینجاست که چه کسی این جریان را شکل داد؟

وی افزود: طالبان در آمریکا دفتر داشتند و همین جریان خشن و آدم کش قتل عام در مزار شریف راه انداخت و این جریان مورد حمایت عربستان، امارات ‌بود و همه اینها متحد امریکا بودند.

وی افزود: چهره روشن نفوذ در جوانان طالبان بود و جریان طالبان ظاهرا مسلمان بودند اما با نفود جریان امریکایی آن را به جریانی مبدل کردند که ضد اسلامی بود.
 
وحیدی اشاره داشت: اگر امروز داعش را می‌بینید که نسخه مدرن طالبان است اما بعضی عنایت می‌کنند و می‌گویند داعش از آن امریکا نیست.

وی تصریح کرد: امروز با ایجاد جریانات مجهول  می‌خواهند جریان درگیری بین جهان اسلام و صهیونیست را به اسلام بکشند و ما با جریان فاسدی مواجهیم که به دنبال ایجاد جریان رهبری در اسلام هستند و همین‌ها به دنبال برقراری رابطه با رژیم صهیونیستی هستند.

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی امروز بزرگ‌ترین جریان ضداستکباری جریان مقاومت است و آنچه جریان استکباری را به چالش کشیده مقاومت و گفتمان انقلاب اسلامی است و در 6 کشور خود را نشان داده و دنیای کفر برای آن بسیج شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها