نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: کنار گذاشتن وزیر آموزش و پرورش از سمت خود در آستانه استیضاح نوعی فرار به جلو بود و دولت می‌خواست فساد صندوق ذخیره فرهنگیان در جلسه استیضاح مطرح نشود.
کد خبر: ۸۷۶۴۷۸۷
|
۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فساد موجود در صندوق ذخیره فرهنگیان گفت:‌ در هر نهاد یا سازمانی که نظارتی نباشد و افرادی که در قید و بند مسائل شرعی و دینی و انضباط مالی نیستند منصوب شوند، چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد.

وی افزود: آقای رئیس جمهور باید کسانی را به کار بگمارد تا گزارش‌های دقیقی از مفاسد به وی ارائه کنند که در غیر این صورت مسئولیت هم به گردن وزارتخانه مربوطه و هم به گردن شخص آقای رئیس جمهور است.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برکناری وزیر آموزش و پرورش از سمت خود، اظهار داشت: کنار گذاشتن علی‌اصغر فانی از وزارت آموزش و پرورش نوعی فرار به جلو بود و دولت با این کار خود سعی کرده تا در جلسه استیضاح مسائل مربوط به فساد صندوق ذخیره فرهنگیان مطرح نشود.

حاجی‌دلیگانی در پایان خاطرنشان کرد: ما وظیفه خود می‌دانیم که موضوع فساد در صندوق ذخیره فرهنگیان را پیگیری کنیم و بیان این مصادیق نه تنها ضعف نیست بلکه نشانه قوت نظام است که به طور دقیق اینگونه موارد را رصد و به مردم اعلام می‌کند.

ارسال نظرات