داریوش یزدی:

شرمنده هواداران شدیم

سرمربی تیم نفت و گاز گچساران گفت: در حالی که می‌توانستیم با دست پر به خانه برگردیم شرمنده هواداران شدیم.
کد خبر: ۸۷۶۴۷۵۰
|
۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۰

داریوش یزدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خصوص شکست این تیم مقابل سپهر نقش جهان اصفهان اظهار کرد: در روزی که می‌توانستیم حداقل با یک امتیاز به خانه برگردیم بازی را واگذار کردیم در حالی که  مستحق شکست نبودیم.

سرمربی تیم نفت و گاز گچساران افزود: بازیکنان ما هر چه در توان داشتند به کار بردند و به عنوان سرمربی تیم از عملکرد فنی آنها رضایت دارم، چراکه موقعیت‌های خوبی را روی دروازه تیم اصفهانی ایجاد کردیم که در مهم‌ترین آنها توپ بازیکن ما با بدشانسی به تیرک دروازه برخورد کرد.

وی ادامه داد: در 90 دقیقه این دیدار بر بازی مسلط و تیم برتر میدان بودیم و تیم سپهر نقش جهان اصفهان در حالی که از امتیاز میزبانی بهره‌ می‌برد با انجام یک بازی تدافعی چشم به ضدحملات داشت.

مربی نام آشنای تیم نفت و گاز گچساران با  تقدیر از همراهی هواداران این تیم افزود: شرمنده هوادارانی شدیم که به اصفهان آمده بودند و امیدواریم در بازی‌های آینده با نتایج خوبی که کسب می‌کنیم باعث خوشحالی آنها شویم.

یزدی در پایان از بی‌برنامگی فدارسیون فوتبال گلایه کرد و گفت: در طول 26 روز باید 6 بازی انجام دهیم که این فاصله زمانی بین مسابقات لیگ دو به هیچ عنوان مناسب نیست و فشار زیادی بر تیم‌های لیگ دو تحمیل می‌شود.

ارسال نظرات