همایش پیاده‌روی خانوادگی در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی در سراسر استان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۶۴۷۴۸
|
۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۶

حمدعلی رهامی  اظهار کرد: هفته تربیت بدنی هر ساله از 26 مهر ماه آغاز و تا دوم آبان ماه ادامه دارد.

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هر ساله برنامه‌های فرهنگی و ورزشی مختلف و متنوعی ویژه این هفته در استان برگزار می‌شود، گفت: برگزاری مسابقات دارت، طناب‌کشی، آمادگی جسمانی بانوان، تیراندازی و پیاده‌روی از جمله این برنامه‌ها است.

وی با بیان اینکه امسال نیز مانند سال‌های گذشته برنامه‌های متعددی به مناسبت این هفته در نظر گرفته شده است، یادآور شد: تاکنون برنامه‌هایی مانند غبارروبی گلزار شهدا، مسابقات تیراندازی، دارت، همایش‌های پیاده‌روی ادارات و نواختن زنگ ورزش در مدارس به مناسبت این هفته اجرا شده است.

این مسؤول در ادامه از برگزاری همایش پیاده‌روی به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی در سراسر استان خبر داد و گفت: این برنامه نیز یکی از ویژه برنامه‌های هفته تربیت بدنی استان است.

رهامی تصریح کرد: همایش پیاده‌روی خانوادگی به صورت همزمان در مرکز و هشت شهرستان استان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار خواهد شد.

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی کهگیلویه و بویراحمد، ساعت شروع این همایش را 7:30 جمعه 30 مهر ماه بیان کرد و گفت: این همایش در یاسوج از ابتدای جاده سلامتی، جنب شرکت نفت یاسوج آغاز خواهد بود.

وی ضمن دعوت عموم مردم جهت شرکت در این همایش، مکان پایانی پیاده‌روی خانوادگی را تپه نورالشهدا (شهدای گمنام) یاسوج عنوان کرد و گفت: در پایان این مراسم به قید قرعه جوایزی به شرکت کنندگان اهدا خواهد شد.

رهامی تصریح کرد: این برنامه به همت هیأت ورزش‌های همگانی استان و شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار