مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از کمک 20 میلیارد ریالی خانواده‌ها به مدارس در سال تحصیلی گذشته خبر داد.
کد خبر: ۸۷۶۴۷۴۷
|
۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۴

هادی زارع‌پور پیش از ظهر امروز در همایش تجلیل از انجمن اولیاء برتر استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور مسؤولان امر تعلیم و تربیت و همچنین با حضور آیت‌الله ملک‌حسینی مهمان ویژه این برنامه برگزار شد با بیان اهمیت این انجمن در زمینه آموزش و تربیت دانش‌آموزان گفت: هفته پیوند انجمن و معلمان از 24 تا 30 مهر ماه با برگزاری برنامه‌های مختلف گرامی داشته می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: معمولا در این هفته انجمن اولیاء و مربیان مدارس شکل می‌گیرد.

وی با بیان اینکه انجمن اولیاء مربیان امسال در 2 هزار و 80 مدرسه و با حضور 14 هزار و 300 عضو تشکیل می‌شود، خاطرنشان کرد: در سال گذشته یک‌هزار و 800 کارگاه آموزشی برای انجمن اولیاء و مربیان برگزار کردیم که 25 هزار و 500 نفر از والدین در این کارگاه‌های آموزشی شرکت داشتند.

وی گفت: در همین خصوص 2 هزار و 50 سخنرانی تخصصی و علمی با موضوع آموزش خانواده برای 35 هزار و 500 نفر از والدین برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از توزیع 4 هزار و 200 دوره مجله پیوند در مدارس خبر داد و گفت: این مجلات با محتوای غنی موضوعات تربیتی و پرورشی و با هدف بالا بردن سطح علمی مربیان در مدارس توزیع می‌شود.

زارع‌پور با بیان اینکه مراکز خدمات راهنمایی و مشاوره خانواده در گذشته به تعداد سه مرکز در این استان بوده است، افزود: در حال حاضر این مراکز به هفت مرکز رسیده که خدمات خوبی در زمینه راهنمایی و مشاوره ارائه می‌دهد.

وی بخشی دیگر از کارهای مهم انجمن اولیاء و مربیان را کمک به مدارس بیان کرد و گفت: در سال تحصیلی گذشته 20 میلیارد ریال کمک مردمی و خانواده‌ها به مدارس در سراسر استان بوده که با توجه به وضعیت مالی مردم آمار خوبی به شمار می‌رود.

وی همچنین برگزاری دوره ضمن خدمت برای مشاوران و برگزاری جشنواره اولیاء را از دیگر اقدامات در حوزه انجمن اولیاء و مربیان این استان در سال تحصیلی گذشته برشمرد.

ارسال نظرات