ورزش در کهگیلویه و بویراحمد روند رو به رشد دارد

مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به کسب رتبه‌های برتر کشوری در حوزه‌های مختلف ورزش استان، گفت: روند توسعه ورزش در این استان رو به رشد است.
کد خبر: ۸۷۶۴۷۴۶
|
۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۱

جهانبخش ایزدپور صبح امروز در چهل و سومین مجمع انتخاباتی هیات روستایی و عشایری کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: رشته ورزشی روستایی و بازی‌های بومی و محلی یکی از رشته‌های خوب و شاخص استان است.

مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تاثیر این رشته در توسعه ورزش استان، افزود: این هیات ورزشی توانسته با عملکرد خوب خود استان ما را در ردیف 10 استان برتر کشور قرار دهد.

وی با بیان اینکه داشتن اخلاق مناسب یکی از عوامل موثر در پیشرفت است، گفت: اگر مسائل اخلاقی در ورزش رعایت شود می‌توان انتظار کسب نتایج خوب را داشت.

این مسؤول با تاکید بر دوری ورزشکاران از حاشیه و تنش در محیط‌های ورزشی، گفت: حاشیه و تنش در این محیط‌ها بر روحیه، تمرکز و تصمیم‌گیری تاثیر گذاشته و باعث افت قوای جسمانی ورزشکار خواهد شد.

ایزدپور با اشاره به موفقیت‌های کسب شده توسط ورزشکاران استان، گفت: این موفقیت‌ها نشان می‌دهد که ورزشکاران ما از تنش و حاشیه دور بوده و بیشتر تمرکز خود را بر روی رشد و توسعه ورزش استان در کشور گذاشته‌اند.

مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد، کسب رتبه یک سرانه فضای ورزشی استان در کشور، جزو 10 استان برتر کشور بودن در حوزه‌های آموزش، فرهنگی و جوانان، داشتن 11 هیات ورزشی زیر رتبه 10 کشور و کسب 760 میلیون تومان درآمد برگشتی از اماکن ورزشی استان را نشاندهنده توسعه و پیشرفت ورزش استان دانست.

وی به موفقیت‌های مختلف ورزشکاران استان در میادین مختلف ملی، بین‌المللی، آسیایی و المپیک طی دو سه سال اخیر اشاره کرد و یادآور شد: خوشبختانه روند توسعه ورزش استان رو به رشد است.

این مسوول با تاکید بر حمایت و توجه مسؤولان به ورزش استان، گفت: حمایت و توجه به ورزشکاران باعث دلگرمی و مشوقی برای ادامه فعالیت‌های آنان خواهد بود.

ایزدپور در ادامه ضمن تقدیر از تلاش‌های هیات روستایی و عشایری به جهت فعالیت‌های ارزنده و نقش موثر این هیات در توسعه ورزش استان، از رئیس این هیات خواست تا اواخر آبان ماه برنامه جامعی برای میزبانی و برگزاری مسابقات بومی و محلی کشوری در استان تهیه و به اداره کل ارائه دهد.

وی با بیان اینکه پیشرفت، رشد و توسعه ورزش استان از مهم‌ترین اولویت‌های اداره کل ورزش کهگیلویه و بویراحمد است، تصریح کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان آمادگی هرگونه همکاری در خصوص برگزاری مسابقات، جشنواره یا برنامه‌های فرهنگی و ورزشی جامع و مطلوب را با هیات‌های ورزشی استان دارد.

ارسال نظرات