کاروان سلامت هلال احمر در مناطق روستایی

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: جمعیت هلال احمر شهرستان کهگیلویه با اجرای طرح‌های حمایتی، کاروان سلامت و ارمغان مهر در مناطق مختلف شهرستان کهگیلویه در حال خدمات‌رسانی است.
کد خبر: ۸۷۶۴۷۴۴
|
۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۴

حجت‌الاسلام سید جواد غفاریان در حاشیه توزیع اقلام لوازم التحریر، فرهنگی و حمایتی توزیع شده ضمن تسلیت ایام محرم اظهار کرد: جمعیت هلال احمر شهرستان کهگیلویه با اجرای طرح‌های حمایتی، کاروان سلامت و ارمغان مهر در مناطق مختلف شهرستان کهگیلویه در حال خدمات‌رسانی است.

وی در ادامه گفت: جمعیت هلال احمر شهرستان کهگیلویه در روستاهای اطراف منطقه دیشموک با اجرای طرح کاروان سلامت در روستاهای سرگچ و رود سمه با حضور پزشکان داوطلب هلال احمر عضو جمعیت هلال احمر به صورت رایگان ویزیت می نماید و در مناطقی که دسترسی به بهداشت سلامت ندارند داروهایی به مبلغ 3 میلیون تومان به صورت رایگان مداوا و توزیع خواهند کرد.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان گفت: طرح دیگری که از طرف جمعیت هلال احمر شهرستان کهگیلویه در حال اجرا است طرحی تحت عنوان ارمغان مهر است که در این طرح 590 بسته فرهنگی بین دانش‌آموزان بی‌سرپرست و نیازمند به ارزش مبلغی 9 میلیون تومان توزیع خواهد کرد.

غفاریان گفت:در این طرح‌ها طرحی دیگر به نام بسته‌های حمایتی به مبلغ هر بسته 50 هزارتومان بین خانواده‌های نیازمند و بی‌سرپرست در حال توزیع می‌باشد که این طرح‌ها از طرف جمعیت هلال احمر شهرستان کهگیلویه در مناطق مختلف شهرستان کهگیلویه در حال اجرا است.

وی متذکر شد: از مدیر جمعیت هلال احمر شهرستان کهگیلویه اقای رهبریان تقدیر و تشکر می کنم که از نزدیک مشکلات مناطق را بررسی و چنین طرح‌هایی را در حال اجرایی در حال ادامه دادن است.

ارسال نظرات