فرمانده سپاه عجب شیر:

نقش فرهنگیان در کادرسازی برای انقلاب مهم است

فرمانده سپاه عجب شیر در دوره توانمند سازی سرگروه های حلقه های صالحین کانون بسیج فرهنگیان با اشاره به نقش فرهنگیان در تربیت دینی و اخلاقی دانش آموزان، نقش آن ها را در کادر سازی برای انقلاب و رمز بقای آن مهم و سرنوشت ساز دانست.
کد خبر: ۸۷۶۴۷۲۸
|
۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، صالح رحمتی با بیان دشمنی های استکبار جهانی و ایادی آن در منطقه وجهان گفت:بحت کادر سازی با تفکر عاشورایی بهترین ابزار برای مقابله با ناتوی فرهنگی، شبیخون فرهنگی و جنگ نرم دشمنان است.

وی نقش بسیجیان فرهنگی را در بصیرت افزایی و تربیت نیروی مؤمن و انقلابی حائز اهمیت دانست و افزود: نقش معلمان در تربیت افراد دلسوز و انقلابی برای نظام اسلامی و نهادینه شدن سبک زندگی اسلامی در جامعه و همچنین در مقابله با هجمه فرهنگی استکبار جهانی اجتناب ناپذیر است.

رحمتی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به نقش داعش و گروه های تکفیری در تخریب چهره واقعی اسلام ناب محمدی(ص) اظهار داشت: رشد جریان های افراطی و تروریستی، در سایه حمایت کشورهای به اصطلاح مدعی پیشرفت و تمدن در جهان اتفاق افتاد و گسترش یافت و بسیجیان فرهنگی باید عقاید باطل، غلط و افراطی این گروه تروریستی که ریختن خون شیعیان را مباه می دانند برای دانش آموزان انتقال دهند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار