خبرهای داغ:
به منظور تکریم خانواده معظم شهداء صورت گرفت؛
جمعی از بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج خواهران سیدالشهداء حوزه کوثرناحیه امام رضا(ع) به منظور تکریم خانواده شهداء به دیدار خانواده های معظم شهدا رفتند.
کد خبر: ۸۷۶۴۶۶۸
|
۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، جمعی از بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج خواهران سیدالشهداء حوزه کوثر ناحیه امام رضا(ع) سپاه استان قم، همزمان با ایام شهادت سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و به منظور تکریم خانواده شهداء، با خانواده معظم شهیدان ابراهیمی، زارعی، خادمی کوشا و مردان لو دیدار کردند.

مادر شهید سید حسین ابراهیمی در جمع بسیجیان اظهار داشت: شهید ابراهیمی قبل از شهادت نامه ای برای ما ارسال کرده بود و از من درخواست کرده بود که برایش پیراهنی که روی آن "یا حسین" و یا مهدی" نوشته باشد بدوزم، این نامه به دست ما نرسید، سید حسین بعد از شهادت مدام به خواب دوستان و آشنایان می آمد و دنبال چیزی می گشت، نامه بعد از اینکه پیکر شهید از جبهه آمد به دست ما رسید، بعد از کمی پرس و جو متوجه شدم من باید این درخواست سید حسین را انجام بدهم به همین خاطر لباسی را که خواسته بود برایش دوختم و آن را داخل قبر پسرم گذاشتم که بعد ازآن دیگر به خواب کسی نیامد.

گفتنی است بسیجیان پایگاه سید الشهداء به صورت جداگانه نیز با خانواده شهیدان علی اصغر زارعی، حسین خادمی کوشا و یدالله مردان لو نیز دیدار کردند.


ارسال نظرات