خبرهای داغ:
نشست بصیرتی رهروان حضرت زینب(س) به همت پایگاه حجاب حوزه کوثر ناحیه امام رضا(ع)قم در آستان امام زاده سید معصوم (ع)قم برگزارشد.
کد خبر: ۸۷۶۴۶۶۶
|
۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، نشست بصیرتی رهروان حضرت زینب(س) به همت پایگاه مقاومت بسیج حجاب حوزه کوثر ناحیه امام رضا(ع) سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) قم در آستان امام زاده سید معصوم (ع)قم برگزارشد.

صادقی، از هادیان سیاسی در این نشست بصیرتی طی سخنانی اظهار کرد: اگر از منظر علمی، سیاسی، فردی و اجتماعی، شخصیت زینب کبری (س) را مورد مطالعه قرار دهیم متوجه خواهیم شد که وی از جهت شخصیتی، نزدیک معصوم و در عین حال انسانی است که در شرایط بحران، تمام مسیر را به درستی پیموده و آن را مدیریت کرده است .

وی ابراز کرد: نکته دیگر در زمینه شخصیت حضرت زینب(س) و سیره وی، ولایت‌پذیری و اطاعت محض از ولی زمان خود بود به این معنا که وی به طور کامل از امر امام زمان خود در تمام وقایع پیروی می‌کرد

صادقی در ادامه افزود: بیشترین شناختی که ما از این بانوی بزرگوار سلاله عصمت و طهارت پیدا کرده‌ایم به پس از واقعه عاشورا برمی‌گردد و در واقع می‌توان گفت اگر واقعه عاشورا نبود، بسیاری از ابعاد شخصیتی حضرت زینب(س) نهفته می‌ماند.

وی ادامه داد:حضرت زینب(س) شخصیتی عالمه و از هر جهت علمی بودند که بخشی از این علم بر اثر شاگردی در محضر پدر و مادر بزرگوارشان بوده و بخش دیگر آن لطف و عنایت خداوند بر افرادی است که در مسیر حق قرار می‌گیرند.

این هادی سیاسی در پایان تصریح کرد: بصیرت زینب (س) علاوه بر مقاومت ایشان موجب شد تا آخرین لحظات در راه حق ایستادگی کرده و مسیر صحیح را برگزیند لذا اگر جامعه امروز ما بخواهد راه صلاح و رستگاری را طی کند باید دو عنصر بصیرت و صبر را در رأس امور خود قرار دهد.


ارسال نظرات