با حضور وزیر کشور:

هفتمین‌ سالگرد شهدای وحدت و چهارمین یادواره شهید حبیب لک زایی در زاهدان برگزارشد/ایران اسلامی توانسته خشونت و ظلم و جور به مسلمین را مهار کند

وزیر کشور با بیان اینکه وحدت بهترین سلاح برای مقابله با دشمنان است که همواره پیامبر اکرم(ص) نیز بر آن تاکید داشته‌اند، گفت: لطمه زدن به اسلام هدف اصلی دشمنان از ایجاد ناامنی در منطقه است
کد خبر: ۸۷۶۴۶۵۹
|
۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۲
به گزارش بسیج ازاستان سیستان وبلوچستان، عبدالرضا رحمانی فضلی صبح امروز در مراسم هفتمین‌ سالگرد شهدای وحدت و چهارمین یادواره شهید حبیب لکزایی که با حضور جمعی از مسؤولان کشوری و استانی، خانواده شهدای وحدت و اقشار مختلف مردم، در حسینه شهیدان میرحسینی تیپ ۱۱۰ سلمان فارسی در زاهدان برگزار شد،از شهید شوشتری به عنوان یکی از چهره‌های برجسته و گرانقدر کشور نام برد وگفت: تفکر و اندیشه این شهید بزرگوار در مسیر فرمایشات مقام معظم رهبری بود.
وی افزود: شهید شوشتری برای نزدیک کردن دلها بهم همیشه تلاش می‌کردند و شهادت واقعا لایق ایشان بود.
وزیر کشوربا تاکید بر حضور در یادواره شهداءوحدت که تمامی  نیروهای مردمی، خانواده شهدا، سران طوایف، مسئولان دور هم جمع شده‌اند تا این خاطره‌ها را مرور کرده و با هم پیوند ببندندکه راه‌هایمان را که برگرفته از راه این شهید است راادامه خواهیم داد.
رحمانی فضلی با بیان اینکه ما شهدا را برای خودمان باید شاخص دانسته و در مسیر تفکر و اندیشه آنها حرکت کنیم افزود: آنها بهترین الگو برای ما هستند و مسیر سعادت و کمال را به ما نشان می‌دهند.
وزیر کشور با بیان اینکه تعهد ما به شهدا بسیار بالاست، آنها از ما میخواهند در مقابل ظلم و جور استکبار ایستادگی کرده و مسیر آنها را انتخاب کنیم، بیان کرد: شناخت دقیق و درست، تحلیل درست و برنامه‌ریزی‌های درست و معقول و به موقع ما را در مسیر کمک می‌کند.
وی با اشاره به اینکه ایران پایگاه کمک به مسلمین است، تصریح کرد: و ما وظیفه داریم در داخل کشور به عنوان الگوی این پایگاه را قدرتمند و با عظمت و فعال و موثر نگه داریم.
رحمانی فضلی ادامه داد: عناصری که در تقویت پایگاه  ایران  موثر است، اعتقادات دینی و ایمان مردم می باشد، باید این را مهم و گرامی بداریم و در جهت تقویت آن بکوشیم و نگذاریم دچار خدشه شود زیرا هرچه داریم از اعتقادات مردم است.
وزیر کشور با بیان اینکه وحدت و انسجام ملت ما در دنیا زبانزد، اعتقادات دینی مردم این مهمه را رقم زده است، اظهارداشت: وظیفه ما این است که انسجام و وحدت را صیانت کنیم، هرکس در هر موقعیت حرفی اقدامی و رویکردی برای لطمه زدن انسجام و وحدت داخلی انجام دهد، یقینا در مسیر شهدا نیست.
وی اذعان داشت: ما باید با تحقق اقتصاد مقاومتی در مقابل تحریم‌های دشمنان ایستادگی کرده و بنیه اقتصادی خود را تقویت کنیم.
رحمانی فضلی اضافه کرد: موضوع بعدی آسیب‌های اجتماعی است که مقام معظم رهبری نیز بر آن تاکید فراوان دارند، پس همه ما موظف هستیم در این مسیر حرکت کرده و نقش فعال در مسائل ملی و منطقه ای داشته باشیم.
وزیر کشور بیان کرد: هدف از تمام مشکلاتی که دشمنان در منطقه ایجاد کرده‌اند، لطمه زدن به اسلام است آنها می‌خواهند جلوی درخشش اسلام را بگیرند.
این مسؤول تاکید کرد: دشمن با تحریک رژیم صهیونیستی و کمک کمپانی‌های سلاح‌ها در منطقه، آبرو و جان ناموس و تمدن آنها را در ‌مسیر نابودی و اضمحلال قرار داده‌اند و بیشترین سود را از این شرایط نا امنی رژیم صهیونیستی می‌برد.
وی افزود: منابع مسلمانان منطقه در حال از بین رفتن است و سود آن به جیب رژیم صهیونیستی می‌رود اما دشمنان بدانند این روزها خواهد گذشت خداوند حافظ دین خود است و دین ناب محمدی(ص) به همت مسلمین و مجاهدین به پیروزی خواهد رسید.
رحمانی فضلی ادامه داد: ملت ما نیروهای ما و انقلاب ما رو سفید است امروز همه معترف هستند، هم دوست و هم دشمن تحلیل می‌کنند که این ایران اسلامی است که توانسته خشونت و ظلم و جور به مسلمین را مهار کند.
وی بیان کرد: خط سرخ شهادت همچنان زنده است خون‌های شهدا جوشان و ایمان مومنان مستحکم و گام‌هایمان استوار است.
وزیر کشور گفت: همه ما تحت امر مقام معظم رهبری برای تقویت نظام و انقلاب تلاش کنیم، در این مسیر برخی مناطق کشور هستند که دچار عدم توازن تاریخی و عدالت شده‌ و محروم هستند که توسعه و ایجاد زیرساخت‌ها در آنجا در اولویت قرار دارد.
وی اضافه کرد: سیستان و بلوچستان یکی از استان‌هایی است که باعث عزت و افتخار و مدافع ایران اسلامی است که در زمینه ارتقا و توسعه در اولویت قرار دارد.
رحمانی فضلی گفت: دشمنان تمام تلاش خود را برای نفوذ و تفرقه در بین مردم سیستان و بلوچستان کردند اما موفق نشدند.
وزیر کشور افزود: شرق کشور با محوریت سیستان و بلوچستان در زمینه توسعه تجارت و اقتصاد در اولویت قرار دارد، معادن، دریا، نیروی انسانی خوب و بنادر این استان همه و همه ظرفیت‌هایی است که از آنها بهره‌گیری خواهیم کرد.
ارسال نظرات