عضو کمیسیون انرژی مجلس در گفتگو با«بسیج» مطرح کرد:

رانت های پشت پرده باعث اخراج کارگران مظلوم مجتمع های صنعتی شده است

بهرام نیا گفت: واگذاری شرکت ها باعث ایجاد بی نظمی در کشور می شود چراکه آقایانی از کنار شرکت های دولتی سود می‌برند و منافعشان به خطر می‌افتد اما نقش حاکمیت خودشان همچنان برقرار است.
کد خبر: ۸۷۶۴۶۵۸
|
۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۱:۴۱

حسن بهرام نیا عضو کمیسیون انرژی مجلس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج درباره اخراج کارگران از مجتمع های صنعتی با مدیریت دولتی گفت: دلایل آشکاری مثل عدم فروش محصولات کارخانه ها یا رکودی که در بازار وجود دارد یا وارداتی که باعث خارج شدن محصولات آن ها از گود رقابتی می شود از عواملی بوده که باعث اخراج کارگران شده است و سوء مدیریت هم مشکلات را دوچندان می کند.

وی افزود: متأسفانه هرجایی که دولت در بخش تولید حضور داشته است، کارکنان هم به خود زحمت نمی‌دهند که کالای مورد نظر را به کیفیت مطلوب برسانند به همین دلیل باعث اخراج کارکنان مجتمع های صنعتی می‌شوند.

بهرام نیا خاطر نشان کرد: تا شرکت های ما، نهاد های دولتی و مجتمع های بحران زده ای که به قولی مدیریت دولتی دارند خصوصی نشود وضعیت نابسامان ادامه خواهد داشت. تحویل یا واگذاری شرکت ها باعث ایجاد بی نظمی در کشور می شود چراکه آقایانی از کنار شرکت های دولتی سود می برند و منافعشان به خطر می افتد و نقش حاکمیت خودشان همچنان برقرار است. چراکه رانت های پشت پرده باعث اخراج کارگران مظلوم مجتمع های صنعتی شده است

ارسال نظرات
آخرین اخبار