جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پانزده خرداد شهرستان قرچک:

با برنامه ‏ریزی، منویات رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی را محقق کنیم

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پانزده خرداد شهرستان قرچک گفت: باید با برنامه‏ریزی تلاش کنیم تا منویات رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی با ورود همه مردم در این برنامه و به خصوص تلاش بسیجیان عزیز محقق کنیم.
کد خبر: ۸۷۶۴۶۴۳
|
۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳
خبرگزاری بسیج:
جلسه شورای قشر ناحیه مقاومت بسیج سپاه پانزده خرداد شهرستان با حضور علی اصغر شهیری جانشین ناحیه در سالن جلسات شهیدان ایرلو برگزار شد.
علی اصغر شهیری جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پانزده خرداد شهرستان قرچک اظهار کرد: ما باید به داشته‏ها فکر کنیم و نه به نداشته‏هاو باید تلاش کنیم تا با استفاده از ظرفیت‏های موجود و تأکید رهبر انقلاب بر اقتصاد مقاومتی و تبیین درست این موضوع جامعه را همراه کنیم.
وی تصریح کردد: اقتصادی مبتنی بر نیروی داخلی کشور و داشته‏ها و ثروت ملی است و باید همه به خصوص مسئولان به این موضوع توجه داشته باشند..
وی بیان کرد: فرهنگ و اقتصاد در جامعه ما بر مبنای اسلام استوار است و این خود سبب می‏شود کارها برای خدا و با اخلاص انجام و برکات مختلفی داشته باشد. 
شهیری تأکید کرد: باید با برنامه‏ریزی تلاش کنیم تا منویات رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی با ورود همه مردم در این برنامه و به خصوص تلاش بسیجیان عزیز محقق کنیم. 
وی مدیریت را در کارها مهم برشمرد و افزود: مدیریت جهادی یعنی اینکه تمام کارها با عزم و اداره راستین و با توجه به نکته مهم ما می‏توانیم شکل بگیرد و هیچ مانعی نتواند حرکت رو به جلو را مانع شود.
جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پانزده خرداد شهرستان قرچک اظهار بیان کردد: بسیج باید با مدیریت و برنامه‏ریزی کارها را به پیش برد و اقشار بسیج ( مهندسین، پزشکان ، ورزشکاران ، فرهنگیان ، ااصناف و…)نیز در این مسیر کمک بسیج باشند..
وی گفت: توجه به معنویت و اخلاص در برنامه‏های بسیج سبب انسجام در برنامه‏ها می‏شود و باید در پایگاه‏ها این موارد مورد توجه قرار گیرد.
گفتنی است، در این جلسه اعضا پس از معرفی خود نکات مهم قشر خود را بیان کردند.

ارسال نظرات