خبرهای داغ:
فرمانده تیپ مستقل ۸۳ امام جعفر صادق(ع) گفت: متأسفانه شاهد آن هستیم افرادی در سال اقتصاد مقاومتی و از مسئولان اجرایی اقتصاد مقاومتی بر این نکته تأکید دارند که باید برای اداره مسائل اقتصادی کشور از بیرون کارشناس وارد کنیم.
کد خبر: ۸۷۶۴۶۳۳
|
۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حسین طیبی‌فر پیش از ظهر امروز در همایش منطقه‌ای بسیج روحانیون و طلاب که در سالن همایش‌های جامعه مدرسین حوزه علمیه برگزار شد، با اشاره به ارتباط حوزه علمیه و انقلاب اظهار داشت: حوزه‌های علمیه مادر انقلاب اسلامی ایران هستند و این دلیلی است که باید حوزه از انقلاب مراقبت کند.

وی با بیان اینکه حوزه علمیه باید مراقب ویروس‌هایی باشد که قصد ضربه زدن به‌ نظام را دارد، خاطرنشان کرد: حوزه‌های علمیه باید این ویروس‌ها را شناسایی و بشناسند و انقلاب اسلامی را از وجود آن‌ها پاک کند.

فرمانده تیپ مستقل 83 امام جعفر صادق(ع) یکی از وظایف بسیج روحانیون را پاک‌سازی انقلاب اسلامی از وجود ویروس‌ها دانست و افزود: ما به‌عنوان کسانی که خواهان باقی‌مانده انقلاب هستیم باید حربه‌های دشمن را بشناسیم و از نفوذ آن‌ها جلوگیری کنیم.

وی به سخنان مقام معظم رهبری در شناخت حربه‌های دشمنان اشاره کرد و گفت: اگر حربه‌های دشمنان را نشناسیم آن‌ها ضربه وارد خواهند کرد و اگر بسیج این مسائل را دنبال نکند ضربه می‌خوریم.

طیبی‌فر خودباوری در کشور را مدنظر قرار داد و عنوان کرد: متأسفانه شاهد آن هستیم افرادی در سال اقتصاد مقاومتی و از مسئولان اجرایی اقتصاد مقاومتی بر این نکته تأکید دارند که باید برای اداره مسائل اقتصادی کشور از بیرون کارشناس وارد کنیم.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در سخنان خود به نکات مهمی اشاره می‌کنند که حوزه انقلابی باید این شاه‌کلیدهای کلام رهبری را مورد توجه قرار دهد و با نگهبانی از افکار انقلاب اسلامی جلوی ضربه به‌نظام را بگیرد.
ارسال نظرات