خبرهای داغ:
عضو خبرگان رهبری:

امنیت و آسایش بهترین نعمت و ثمره خونهای شهداست

عضو خبرگان رهبری گفت: امنیت و آسایش بهترین نعمتی است که شهدا با خون خویش به ارمغان آوردند و این ملت همواره خود را مدیون شهدا می داند.
کد خبر: ۸۷۶۴۶۲۸
|
۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵
امنیت و آسایش بهترین نعمت و ثمره خونهای شهداست
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت الله شاه آبادی در جلسه شورای معاونان و مدیران بنیادشهید و امور ایثارگران قم که با حضور مدیرکل بنیاد استان برگزار شد، افزود: شهدا برای دفاع از اسلام و حفظ آرامش و ایجاد امنیت در کشور از جان خویش گذشتند، در طول هشت سال دفاع مقدس حضور عاشقانه این عزیزان را شاهد بودیم.

وی اضافه کرد: امروز باید برای حل مشکلات و رفع گرفتاری خانواده این عزیزان تلاش کرد، اینها به نظام و اسلام خدمت کردند و از جان عزیزانشان گذشتند.

وی ادامه داد: شهدا بهترین مرگ را برگزیدند، و به مقامات عالی رسیدند، امروز باید ارزشهای شهدا را حفظ کرد و با احیای امر به معروف و نهی از منکر از خونهای پاک شهدا پاسداری نمود و در مقابل نقشه های دشمنان به ویژ ه در جبهه فرهنگی ایستاد.

آیت الله شاه آبادی تاکید کرد: باید در تمامی زندگانی به خدا تکیه کرد، کسی که خداوند را تیکه گاه خویش قرار دهد غنی و بی نیاز است، چرا که اتکا به خدا خود گنج عظیمی است، که دیگر نیازی به گنج های مادی ندارد.

وی اظهار داشت: تلاش برای کسب روزی که خدا معین کرده با دویدن دنبال مال متفاوت است در اولی فرد به خدا تکیه دارد و اعتماد و لذا می داند که روزی برای او مقرر شده و باید برای کسب آن تلاش کند، اما اگر چنین دیدگاهی نباشد افراد برای کسب مال به هر کاری حتی حرام هم دست می زنند و کسانی که ربا می دهند و ربا می خورند ،از این گروه هستند.
ارسال نظرات