درست است گاهی انجام بعضی از کارها به نفع و مصلحت مردم است ولی اگر منع قانونی داشته باشد باید در برابر قانون کوتاه آمد لذا اگر قانون مانع نمی‌شد خوشحال می‌شدیم نساجی قائم‌شهر برای مردم شهر بماند
کد خبر: ۸۷۶۴۶۰۵
|
۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، آیت‌الله علی معلمی با بیان اینکه خداوند هیچ عصری را از هدایت‌گر خالی نمی‌گذارد، اظهار کرد: انسان و تشخیص اوست که کمک می‌کند بفهمد کدام فرد هدایتش به دین و آئین خدا نزدیک‌تر است.

امام جمعه شهرستان قائم‌شهر تصریح کرد: اگر مراقبت از دستور و آئین الهی از سوی انسان انجام شود و در عملکرد و زندگی‌اش خالصانه رفتار کند خداوند اجرش را بی‌پاسخ نمی‌گذارد.

این مسؤول با بیان اینکه مدیرانی که در عرصه خدمت توفیق یافته‌اند پاداش الهی برای آنها نوشته خواهد شد، اظهار کرد: این بهترین پاداشی است که می‌توانند در ازای عمل خالصانه‌شان دریافت کنند چراکه اگر انسان با هواهای نفسانی مبارزه نکند نمی‌تواند به مؤفقیت دست یابد.

معلمی ادامه داد: همیشه عمل انسان مبتنی بر باور، اعتقادات، سبک زندگی و فرهنگ او دارد و متأسفانه گاهی شنیدن بعضی خبرها انسان را به وحشت می‌اندازد.

وی افزود: چند روز پیش دانشجویی پیش من آمد و از استادش گله داشت که در کلاس درس گفت: «‌اگر خدا فرمود دروغ نگویید مال روزگار پیغمبر(ص) است و مگر الان می‌شود بدون دروغ کار کرد» و این قضیه من‌ را متعجب کرد و جای تأسف دارد که شخصی در این مقام به دانشجویان ما این طرز فکر را می‌آموزد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در ادامه به کارخانه نساجی شماره یک اشاره کرد و گفت: شنیدم که شهرداری در مزایده شرکت کرد و برنده شد و می‌دانستم که این کارخانه در حال واگذاری است و از این خوشحال شدم که اگر این اتفاق رخ دهد این کارخانه از واگذاری به بخش خصوصی نجات پیدا می‌کند.

معلمی اظهار کرد: گویا طبق بازرسی‌های انجام شده این واگذاری منع قانونی دارد و مصوبه‌ای داریم که طبق آن در مزایده اموال دولتی، وابستگان دولتی و ادارات دولتی نمی‌توانند مداخله کنند.

وی با بیان اینکه درست است گاهی انجام بعضی از کارها به نفع و مصلحت مردم است ولی اگر منع قانونی داشته باشد باید در برابر قانون کوتاه آمد، افزود: یا باید تابع قانون باشیم و یا مصلحت‌اندیشی را در پیش بگیریم و در هر حال اگر قانون مانع نمی‌شد خوشحال می‌شدیم نساجی قائم‌شهر برای مردم شهر بماند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها