ورزش همگانی خانواده سپاه کربلا در هفته تربیت بدنی / تصویری

در راستای تحقق فرامین مقام عظمای ولایت، در توجه به سلامت جامعه از طریق ورزش همگانی، پیاده روی خانواده سپاه کربلا در هفته تربیت بدنی برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۶۴۵۸۹
|
۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴
 به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران،  با فرا رسیدن هفته تربیت بدنی و اهمیت ورزش همگانی در سلامت روان و جسم، در راستای تحقق فرامین مقام عظمای ولایت، در توجه به سلامت جامعه از طریق ورزش، پیاده روی خانواده سپاه کربلا برگزار شد.
پیاده روی همگانی خانواده های پاسداران و بسیجیان از سپاه کربلا تا باغ موزه دفاع مقدس مازندران در ساری به منظور حفظ روحیه نشاط جسم و روح با شکوه خاصی انجام شد.
نوجوانان و جوانان خانواده کارکنان ستاد سپاه کربلا به همراه خانواده خود، با در دست داشتن گل های سرخ و سفید و پرچم سرخ و سیاه ضمن نمایش دلدادگی به حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و اصحاب و اولادش پس از پیاده روی طی مسافت قریب به 3 کیلومتر با ورود در باغ موزه دفاع مقدس، بر سر گلزار شهدای گمنام حاضر شده و با تقدیم گل های به مزار شهدای دفاع مقدس، به قرائت صلوات و فاتحه پرداختند.
  در ادامه برنامه حجه الاسلام والمسلمین غلامی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه کربلا به مناسبت ایام حزن و اندوه دهه دوم محرم الحرام  به روضه سیدالشهداء(ع) و اصحاب و اولاد طاهرش پرداختو شیفته گان آل الله در رثای آن امام به عزاداری و سوگواری پرداختند.
 سپس برادر نجفی به مرثیه خوانی پرداخت و در انتها حضار با پذیرایی از خوان سیدالشهداء(ع) تبرک گرفتند.
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار