خبرهای داغ:
جانشین ناحیه مقاومت سپاه زیرکوه با اشاره به تلاش دشمن برای حذف شعار مرگ بر آمریکا گفت: استکبار از گسترش اسلام می‌ترسد.
کد خبر: ۸۷۶۴۵۸۲
|
۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳


به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از خراسان جنوبی، رزمایش گردان 403 الی بیت المقدس محمدرسول الله (ص) بخش شاسکوه، با حضور فرمانده ناحیه مقاومت سپاه زیرکوه، بخشدار شاسکوه و جمعی از بسیجیان گردان 403 الی بیت المقدس در محل گلزار شهدای روستای اسفاد برگزار شد.

ابراهیم کریمی در حاشیه این رزمایش با اشاره به دشمنی استکبار جهانی با تمامی کشورها و مسلمانان بیان کرد: واژه استکبار 48 بار در قرآن به کار برده شده و همین قرآن به ما می‌گوید که در مقابل استکبار بایستیم.

وی اظهار داشت: اینکه امروز صراحتاً برخی از قدرتهای استکباری می‌گویند ما می‌خواهیم حکومت فلان کشور را براندازیم، یعنی روحیه استکباری دارند و یا اینکه آمریکا امروزه به طور عادی کشورها را به خاک و خون می‌کشد و راحت جان انسانها را می‌گیرد یعنی این روحیه استکباری است که باید با آن مقابله کرد.

جانشین ناحیه مقاومت سپاه زیرکوه تأکید کرد: ملت ایران با ایستادگی در مقابل استکبار پیامی را به همه کشورهای استکباری و در رأس آنها آمریکا می‌دهند که ما در دنیا با همه مظاهر استکبار برخورد می‌کنیم و این جزعی از منش و منطق مردم ایران است و همه اینها را از برکت جانفشانی‌های شهدا داریم که امروز در جهان سربلند هستیم.

کریمی با بیان اینکه اگر در مبارزه با استکبار کوتاهی کنیم و یا بی‌تفاوت باشیم به دستور قرآن عمل نکرده‌ایم چرا که کسی که ادعای مسلمانی می‌کند باید به قرآن عمل کند.

زمانی که شعار مرگ بر آمریکا بر زبان یک ملت باشد امکان تسلط بر آن کشور وجود ندارد

وی بیان کرد: امروز استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا با تمام توان خود به جنگ با جمهوری اسلامی ایران آمده است و مسئله نظامی و انرژی هسته‌ای بهانه‌ای بیش نیست.

جانشین ناحیه مقاومت سپاه زیرکوه با بیان اینکه امروز استکبار بیش از هر چیزی از گسترش اسلام می‌ترسد و به همین منظور مساجد مسلمانان را تخریب و جان مسلمانان را می‌گیرد خاطرنشان کرد: تا زمانی که منافع استکبار تأمین نشود دست از تجاوز و زورگویی به کشورها بر نخواهد داشت.

کریمی عنوان کرد : امروز با تمام اختلافاتی که استکبار با هم دارند، ولی همه آنها بر سر یک مسئله با هم اتفاق نظر دارند و آن غارت اموال ملتها و نابودی دولت‌هایی است که در مقابل آنها می‌ایستند و مقاومت می‌کنند و به دولتهایی که در مقابل تجاوزشان ایستادگی می‌کنند، تروریست می‌گویند.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای حذف شعار مرگ بر آمریکا خاطر نشان کرد: ما باید همواره هوشیار باشیم چرا که در برهه‌ای از زمان دشمن به دنبال حذف این شعار بوده است زیرا آنها می‌دانند تا وقتی که شعار مرگ بر آمریکا بر زبان یک ملت باشد، امکان تسلط بر آن کشور وجود ندارد.

جانشین ناحیه مقاومت سپاه زیرکوه خاطرنشان کرد: علت اصلی دشمنی استکبار با کشور ایران این است که ما سلطه آنها را نمی‌پذیریم و در این رابطه دین اسلام به ما عزت داده است و این وظیفه ما است که بر سر آرمان‌های خود بایستیم و یک ذره از این آرمان‌هایی که امام (ره) برای ما به یادگار گذاشته است، کوتاه نیاییم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها