عضو کمیسیون صنایع و معادن در گفتگو با«بسیج»:
فولادگر گفت: برداشتن موانع سرمایه گذاری است تا زمینه حضور شرکت های خصوصی بجای دولتی فراهم شود و شرایط تولید را برای تولید کنندگان خود آسان کنیم.
کد خبر: ۸۷۶۴۵۸۱
|
۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸

حمیدرضا فولادگر عضو کمیسیون صنایع و معادن در گفتگو با خیرنگار خبرگزاری بسیج درباره مجتمع های صنعتی که مدیرت دولتی دارند که به اخراج کارگران خود در سطح وسیعی پرداخته اند گفت: برای من خیلی جالب است که چرا این اخراجین در مجتمع های دولتی اتفاق افتاده است که واقعا جای تاسف دارد برای دولت ما که اجازه داده است این همه جوان بیکار در جامعه سرگردان و بلاتکلیف باشند. می بایست که علت اخراج شدن این کارگران مظلوم را ریشه یابی کرد و مورد مطالعه و بررسی قرار داد.

وی افزود: برای حل موضوعات ذکر شده ازجمله اقداماتی که باید کرد، برداشتن موانع سرمایه گذاری است تا زمینه حضور شرکت های خصوصی بجای دولتی فراهم شود و شرایط تولید را برای تولید کنندگان خود آسان کنیم.

فولادگر گفت: سیاست های اقتصادی مقاومتی که مقام معظم رهبری هم بر روی آن تاکید دارند را به طور دقیق عملیاتی کنیم. بعضا دیده می شد که به اشتباه سیاست های اقتصاد مقاومتی را فقط مختص شرکت ها و نهادهای دولتی می دانند که خطر ساز است. همه جامعه باید به برنامه هایی که اققتصاد مقاومتی دارد عمل کنند حال که شرکت های خصوصی که ساختار درستی ندارند می توانند با یک برنامه ریزی خوب به برنامه های مقاومتی در جبهه اقتصاد کشور کمک کنند.

این نماینده تأکید کرد: شرکت هایی که دیگر توانایی بازدهی خوبی ندارند و عموماً چرخه کارخانه هایشان خوابیده است باید در واگذاری شرکت هرچه سریعتر اقدام کنند و در واقع زمام تولیدات را به یک نیرو تازه نفس دهد تا ما شاهد اخراج کارگران ضعیف نباشیم.

ارسال نظرات