خبرهای داغ:

روحیه پاک دانش آموزان جوان ما آماده و تشنه دریافت پیام شهدا است

مسئولان بدانند اگر فرهنگ شهید و شهادت به صورت ناب و خالصانه برای دانش آموزان بیان شود تاثیر عمیقی در روحیه پاک آنها خواهد گذاشت و امیدواریم این پیام که روحیه پاک دانش آموزان جوان ما تشنه و آماده دریافت پیام شهدا هستند به گوش دست اندرکاران نظام آموزش جوانان کشور عزیزمان برسد.
کد خبر: ۸۷۶۴۵۵۰
|
۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از درچه،یادواره شهدای دانش آموز شهر،از تاریخ ۲۵ مهرماه به مدت چهار روز درسالن ۹ دی سپاه ناحیه درچه برگزار گردید.

در ادامه برنامه کنگره سرداران و شهدای شهر درچه،برگزاری یادواره شهدای دانش آموز در دستور کار قرار گرفت و این یادواره طی چهار روز با برنامه های ویژه و متنوعی برای دختران و پسران دانش آموز در سالن ۹ دی سپاه ناحیه درچه برگزار گردید.

در این یادواره گروه میقات ظهور با نمایش تئاتر ابتدا با بیان شوخ طبعی رزمندگان در دوران دفاع مقدس شروع ودرنهایت به دنبال پیوند زدن سیره شهدا به سبک زندگی اسلامی ودانش آموزان بود و شاخصه های مهم درنظرگرفته شده در این مراسم موضوعاتی از جمله حجاب اسلامی برای دختران و احترام به پدر و مادر برای پسران بیان شد.

نکته قابل توجه این برنامه این است که در سومین روز این مراسم که ویژه پسران بود با اتفاق نادری در جلسه مواجه شدیم.

دانش آموزان پسر در پایان مراسم به صورت خود جوش با چشمانی اشکبار و آسمانی به سمت پدران و مادران شهدا رفتند و با دست بوسی پدران و پا بوسی مادران شهدا فضای فوق العاده معنوی بر سالن اجرای مراسم حاکم کردند ..

دانش آموزانی که در هنگام ورود به جلسه با شیطنت های دوران جوانی دبیران آنهاقادر به کنترل و آرام کردن آنها نبودند، این بار مربیان تسلیم روحیه پاک آنها شده و قادر به خارج کردن دانش آموزان از سالن محل مراسم یادواره وجو معنوی آن نبودند.

کنگره شهدا شهر درچه کار خود را با دیدار خانواده شهدا و هشت شب مراسم عزاداری در سالن ۹ دی سپاه ناحیه درچه با حضور حجت الاسلام عالی به پایان خواهد رساند .این مراسم از ساعت ۱۹:۳۰ الی ۲۲ شب برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار