خبرهای داغ:

برگزاری مراسم گرامیداشت شهادت 12 شهید خوزستانی مدافع حرم در اهواز

مراسم گرامیداشت شهادت 12 شهید خوزستانی مدافع حرم در اهواز در حال برگزاری است.
کد خبر: ۸۷۶۴۵۴۵
|
۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲

به گزارش بسیج، نخستین یادواره 12 شهید خوزستانی مدافع حرم که در یک بازه زمانی مشابه به شهادت رسیدند، دقایقی پیش با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده شهدا در حسینیه ثارالله اهواز برگزار شد. پس از قرائت قرآن و برنامه‎‌های آغازین پسر شهید فاطمی‌اطهر دکلمه‌ای قرائت کرد که اشک حاضران را درآورد.

گروه سرود معراج از بسیجیان نوجوان شهر امام دزفول نیز پس از این دکلمه سرود خود را برای حاضران اجرا کردند تا فضای حماسی در بین مردم شکل گیرد و همه با فریاد لبیک یا زینب(س) پس از اجرای سرود با عمه سادات بیعت کردند.

پس از اجرای سرود ابراهیم نصرالهی آمد و با شعرهایش دل‌ها را به دمش فرستاد تا این بار فضای حماسی بین مردم به فضایی برای اعلام آمادگی برای دفاع از حرم تبدیل شود. پس از شعرخوانی نصرالهی، عباس نبگانی از مداحان نامدار خوزستان نوحه خوانی‌اش را آغاز کرد تا این مراسم رنگ و بوی حسینی به خود بگیرد.

این یادواره برای قدردانی از خانواده‌های شهدا و گرامیداشت سالگرد شهادت شهید حمید مختاربند، شهید نادر حمید، شهید محمد ظهیری، شهید حامد عسکری‌فر، شهید جبار عراقی، شهید امیرعلی هیودی، شهید فرشاد حسونی‌زاده، شهید جبار دریساوی، شهید حمیدرضا فاطمی‌اطهر، شهید روزبه هلیسایی، شهید سید مهدی موسوی و شهید مسلم سواری است

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار