رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان تأکید کرد
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: اهمیت 13 آبان ماه در حضور اقشار مختلف جامعه است و تنها نباید به آموزش و پرورش محدود شود.
کد خبر: ۸۷۶۴۵۱۵
|
۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، محمدقاسم سیاوشی در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت 13 آبان که در سالن جلسات آموزش و پرورش استان کردستان برگزار شد، اظهار داشت: در این روز تاریخی، استکبار جهانی توسط جوانان و آزادگان به بند کشیده شد و شرکت در این روز تاریخی مسئولیتی است که بر دوش همه مردم قرار دارد.

به گفته سیاووشی، 13 آبان امسال همانند سال‌های گذشته، پیام مبارزه با استکبار و ظلم‌ستیزی را به گوش جهانیان خواهد رساند و باید تمام اقشار جامعه به خصوص دانشجویان و دانش‌آموزان را برای حضور در این همایش بزرگ ترغیب کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان خاطرنشان کرد: برای حضور حداکثری و برنامه‌ریزی مناسب این روز در شهرستان‌ها کمیته‌های مختلفی از جمله کمیته تبلیغات، فضاهای مجازی، پشتیبانی، سامان‌دهی برنامه‌های دانشجویی و دانش‌آموزی و کمیته اصناف و بازاریان در راس امور قرار داشته و در برگزاری هرچه بهتر این روز فعالیت‌های خود را با این ستاد هماهنگ کرده‌اند.

وی افزود: رویکردهای محوری در برگزاری این مراسم بحث استکبارستیزی بوده زیرا آمریکا در طول چند دهه که از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد همواره درصدد بوده تا نفوذ خود را در کشورمان افزایش دهد و در این راه قطعا جوانان ناآگاه و کم تجربه بهترین گزینه برای اجرای این نقشه‌های شوم خواهند بود.

سیاووشی به آگاهی‌رسانی در بین نوجوانان و جوانان اشاره کرد و اظهار داشت: کشورهای استعمارگر و استکبار جهانی برای به دست آوردن منافع خویش از راه‌های گوناگونی وارد یک سرزمین شده و در بین مردم نفوذ پیدا می‌کنند، ما نیزی در این میان با آگاهی‌رسانی و تبلیغات علیه ستمگری‌ها و ظلم‌های آمریکا باید راه را برای دانش‌آموزان و دانشجویان کشور هموار کنیم تا در مسیر اشتباه و پرخطر حرکت نکنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان افزود: سیاست ما برای برگزاری این روز حضور طیف‌های مختلف مردمی و عاشورایی بودن تفکر افراد حاضر در این مناسبت و استفاده از تمامی ظرفیت‌های این روز برای پیش‌برد اهداف این مراسم ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه این روز با نام دانش‌آموز عجین شده شاید سایر اقشار به اشتباه در این راهپیمایی شرکت نکنند اما اهمیت و تاثیرگذاری این رویداد در حضور احاد مردم است و تنها نباید به آموزش و پرورش محدود شود، زیرا همگی در قبال این روز وظیفه داشته تا پیام استکبارستیزی را با صدای هرچه رساتربه گوش مردم سایر کشورها برسانیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان به مسیر راهپیمایی اشاره کرد و تصریح کرد: مسیر راهپیمایی نیز مانند هر سال بوده و به دلیل برخی کمبودها از جمله نبود سیستم صوتی مناسبت این مسیر فعلا قابل تغییر نیست.

سیاووشی اظهار داشت: ورود تشکل‌های دانش‌آموزی، هلال احمر، بسیج دانشجوی، دانش‌آموزی و تشکل‌های فرهنگیان به این بحث موجب می‌شود تا ادارات و سازمان‌های دولتی حضور گسترده‌تری برای بهبود و حضور در راهپیمایی داشته باشند.

وی در پایان افزود: اقلام تبلیغی یک ماه قبل از مراسم آماده و توزیع خواهد شد همچنین در بحث تبلیغات محیطی با شهرداری هماهنگی‌های لازم انجام شده و زنگ استکبارستیزی نیز به دلیل تعطیل بودن 13 آبان‌ در روز 12 آبان یک روز قبل از راهپیمایی زده خواهد شد.

ارسال نظرات