خبرهای داغ:
نکوئیان خبر داد:

یادواره 30 شهید ورزشکار شیروان برگزار می شود

نکوئیان گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس یادواره 30 شهید ورزشکار شهرستان شیروان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۶۴۵۱۲
|
۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج ؛ "رسول نکوئیان"   اظهار داشت: یادوراه 30 شهید ورزشکار شهرستان شیروان در راستای کنگره 3 هزار شهید خراسان شمالی، همزمان با آخرین روز از هفته دفاع مقدس در سالن شهید پوررضا شیروان برگزار می گردد.

نکوئیان گفت: شهرستان شیروان 636 شهید گرانقدر را تقدیم این انقلاب کرده است که 30 شهید به عنوان شهدای ورزشکار شناسایی شده اند.

جانشین فرمانده سپاه شیروان در امور اقشار تاکید کرد: گرامیداشت یاد شهدای ورزشکار از اثربخشی خوبی در جامعه ورزشی می تواند داشته باشد زیرا شهدا الگوهای بارز در عرصه ایثار و پهلوانی هستند که باید ورزشکاران تابع و در راه آنان باشند.

وی گفت: در این یادواره که به همت بسیج ورزشکاران، اداره ورزش و جوانان و بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شیروان شش مهرماه برگزار می‌شود ، خانواده 30 شهید ورزشکار شهرستان شیروان با حضور مسئولان مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

نکوئیان با بیان اینکه برگزاری یادواره برای شهدا موجب زنده نگهداشتن فرهنگ ایثار می شود، گفت: در حال حاضر که جای مرام و منش رفتاری شهدا در جامعه خالی است برگزاری برنامه های بادواره میتواند اثر بخشی خوبی در انتقال فرهنگ ایثار به نسل جوان داشته باشد.

وی در پایان از عموم مردم به ویژه ورزشکاران شهرستان شیروان خواست که در این یادواره شهدا حضور پرشور داشته باشند.

خاطر نشان می شود  یادوراه 30 شهید ورزشکار شیروان ساعت 9 صبح روز سه شنبه 6 مهر ماه در سالن شهید پور رضا برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها