مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سبزوار:

سیاسی ترین عزای ما " عاشورا " است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سبزوار: آنهایی که دم ازآشتی با دشمنان می زنند فلسفه قیام عاشورا را نفهمیده اند، سیاسی ترین عزای ما " عاشورا " است .
کد خبر: ۸۷۶۴۴۴۰
|
۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۹
به گزارش سرویس بسیج مساجد ومحلات خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام" حسین علیپور" مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه سبزوار با بیان اینکه سیاسی ترین عزای ما عاشورا است اظهار داشت: امام حسین به راحتی می توانست با دشمن کنار بیاید وبدون جنگ به زندگی ادامه دهد.
وی با بیان اینکه تا قبل حکومت ، طلحه و زبیر درکنار امام علی(ع) بودند و برای رسیدن ایشان به خلافت لحظه شماری می کردند تصریح کرد: بعد ازحکومت این افراد به سهم خواهی برخواسته و سبب جنگی شدند که نتیجه آن کشته شدن ۱۷ هزار نفر شد.
" علیپور"  با اشاره به این که موجودیت ما به عنوان شیعه زمانی اثبات می شود که به درخت ولایت متصل باشیم، تصریح کرد: عزاداری با شناخت از جمله راه های اتصال به این شجره است.
مسئول دفتر نمایندگی در سپاه ناحیه سبزوار با اشاره به اینکه بصیرت درعزاداری مهم ترین نکته ای است که نباید از نظر دور ماند، ادامه داد: بطن و باطن عاشورا برای عبرت گرفتن است و هرکه از این واقعه عبرت نگیرد در صف یزیدیان خواهد ایستاد.
 وی با اشاره به اینکه شور حسینی باید همراه با شعور باشد ، تاکید کرد: عزاداری بدون شناخت از فلسفه قیام ، درمعرض تحریف است و براحتی از خط اصلی انقلاب دورمی شود.
 "علیپور" با اشاره به اینکه عزاداری های بدون شناخت زمینه سازحضوردشمن وانحراف است، خاطر نشان کرد: شیعه انگلیسی که رهبری، جامعه را از آن برحذر داشته اند و ایشان خواهان عزاداری های با شناخت ست تا به این وسیله شیعه و مسلمانان  واقعی در جهان ترویج یابد.


ارسال نظرات