استان اردبیل مهد پرورش عالمان بزرگ " مقدس اردبیلی " ، پهلوانان و دلاوران بزرگی همچون شهید اسماعیل اعلمی است که قهرمانان این دیار با عشق و علاقه با فریاد یاابوالفضل (ع) جهان را به رعشه در می آورند.
کد خبر: ۸۷۶۴۴۳۶
|
۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۳
به گزارش سرویس بسیج مساجد ومحلات خبرگزاری بسیج، فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) در یادواره پهلوان شهید اسماعیل اعلمی، شهید شاخص ورزش کشوری که در حسینیه ثار الله سپاه استان اردبیل برگزار شد ،گفت ؛ استان اردبیل مهد پرورش عالمانی چون مقدس اردبیلی ، پهلوانان و دلاوران بزرگی همچون شهید اسماعیل اعلمی است و قهرمانان این دیار با عشق و علاقه با فریاد یاابوالفضل (ع) جهان را به رعشه در می آورند.

سردار" بابازاده " تصریح کرد: ادبیات شهدای ما ادبیات عاشورایی و الهام گرفته ازمنویات امام حسین (ع) است که با تمام قدرت درهشت سال دفاع مقدس در برابر ظلم علیه باطل ایستادگی و مقاومت کردند.

وی گفت : شهدای ما برای زنده نگه داشتن اسلام سختی ها را تحمل کردند و از منطقه آذربایجان که منطقه حسینی است به جبهه های جنگ شتافتند و تا اخرین نفس مردانه جنگیدند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل درپایان خاطرنشان کرد: " شهید اسماعیل اعلمی"  بااینکه قهرمان ورزشی و مدال آور آسیا بود اما مقام کربلایی و شهادت را بسیار مقدم تر از مقام دنیوی دانست و با این افکار معنوی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
 
انتهای پیام/گ

ارسال نظرات