فرمانده سپاه تنگستان:

ستاد جمع آوری کمک‌های مردمی به کاروان‌های اربعین تشکیل شد

بوشهر-فرمانده سپاه تنگستان از تشکیل کمیته‌ها و ستادهای جمع‌آوری کمک‌های مردمی به کاروان‌های پیاده‌روی اربعین در تمامی رده‌های مقاومت تنگستان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۶۴۳۶۲
|
۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۹

به گزارش خبر گزاری بسیج از تنگستان، محمد علی ملاکی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: شور حسینی و ارادت به سالار شهیدان همواره در جمع بسیجیان و مردم عاشورایی تنگستان بوده است و امسال نیز این حس ارادت و همدلی با کاروان‌های حسینی اربعین که در پیاده‌روی شرکت می‌کنند وجود دارد.

وی افزود: در تمام پایگاه‌های مقاومت بسیج ستاد کمک رسانی به کاروان‌های پیاده روی اربعین تشکیل شده است و امیدواریم بتوانیم با شور حسینی که در اهالی خونگرم تنگستان سراغ داریم کمک‌های متعدد و خوبی جهت یاری رساندن به ایستگاه‌های صلواتی مستقر در عراق و تحت نظارت سپاه امام صادق (ع) انجام دهیم.

ملاکی گفت: بیش از 40 ستاد کمک رسانی در تنگستان فعالیت خواهند کرد و تمام اقلام و کمک‌های نقدی خود را تا 10 آبان ماه جمع‌آوری و با برنامه‌ریزی به ستاد مرکز استان ارسال خواهد شد.

وی گفت: سال گذشته نزدیک به 20 میلیون ریال از محل جمع‌آوری کمک‌های مردمی و اقلامی چون 200 کیلو گرم خرما، 150 کیسه آرد، شکر و قند همچنین روغن و رب گوجه فرنگی  و آبلیمو جمع آوری و به ستاد مرکزی استان ارسال شده است.

انتهای پیام

ارسال نظرات