خبرهای داغ:
باقرزاده در آیین هفته پيوند اوليا و مربيان در ارومیه:

ارتباط مناسب خانواده و مدرسه در افزایش انگیزه دانش آموزان نقش بسزایی دارد

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: ارتباط مناسب خانواده و مدرسه در افزایش انگیزه دانش آموزان نقش بسزایی دارد.
کد خبر: ۸۷۶۴۳۱۴
|
۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۳
برنامه نمادين بزرگداشت هفته پيوند اوليا و مربيان با حضور معاون سوادآموزي وزير آموزش و پرورش، مديركل آموزش و پرورش استان و جمعي از اوليا و مربيان شهرستان اروميه در دبيرستان پرورين اعتصامي این شهرستان برگزار شد.

«علی باقرزاده» معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی کشور در این مراسم اظهار کرد: دانش آموزان در خانواده ارتباط، اداب مختلف، نظم ، بهداشت و اركان اصلي زندگي خوب را فرا ميگيرند.

وی با بیان اینکه مدرسه بال دوم تربيت و فرصت تكميلي براي تربيت است كه حاكميت فراهم كرده است؛ گفت: عدم حضور مؤثر والدين در مدرسه باعث يك آسيب جدي است.

معاون وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه روش هاي تربيتي بايد در خانواده و مدرسه هماهنگ باشد؛ ادامه داد: در صورت ارتباط مناسب مدرسه و خانواده، انگيزه دانش آموزان بسيار بالاتر خواهد بود.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: تحصيلات خانواده در وضعيت تحصيلي دانش آموزان بسيار مؤثر است.

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی کشور گفت: ارتباط چهره به چهره و همچنين شناخت از دانش آموز لازمه موفقيت و تربيت صحيح دانش آموز است.

وی اذعان کرد: نقد و بررسي و ارائه پيشنهادات در خصوص نحوه تربيت دانش آموز ما بين خانواده و مدرسه مي تواند تأثيرات بسزايي در ادامه روند رشد فكري دانش آموز داشته باشد.

گفتنی است در این مراسم با حضور معاون وزير آموزش و پرورش و مدير كل آموزش و پرورش استان از نمايندگان انجمن اوليا و هيأت امناي مدرسه پروين اعتصامي ناحيه يك اروميه تقدیر شد.

ارسال نظرات